Eskiden çok önemliydi anneler günü!

Çok değil bundan bir kaç yıl önce anneler günü benim için haftalar öncesinden hazırlıklarına başladığım özel bir gündü. Evet çok özeldi! Satışları nasıl arttırırız, ne yaparız da daha çok satarız diye koca koca insanlar oturur günlerce düşünür, uzun uzun toplantılar yapardık. Hem de öyle parfüm, mücevher vb benzeri ürünler üzerine bir firmada da çalışmıyordum. Kek, bisküvi satarken anneler gününden nasiplenmeye, bakın ne kadar duyarlıyız annelerimizi unutmadık demeye, hedeflerimizi tutmaya çalışıyorduk. Bu çok önemliydi! Dolayısı da anneler günü de önemli oluyordu. Biz de üzerimize düşeni yapıyorduk. Tam da bu günler tüketimi körüklemek için uydurulmuş diyenlerin söylemlerini doğrular şekilde...

İki gün önce baba oğul oda da oyun oynarlarken ben de salonda internette dolanıyordum. Demir'in boyundan büyük ayak seslerini duymam ile yanımda bir paketle bitmesi bir oldu. Paketi kucağıma bıraktı ve dönüp gitti :) Hiç beklemiyordum çünkü anneler gününe daha üç gün vardı. Ortalarda görünmese bile babası örgütlemişti besbelli. Olsun getirip kucağıma bıraktı ya... İçinde ne olduğunun hiiiç önemi yoktu. Açmak bile epey sonra geldi aklıma. Ben hediyemi almıştım çünkü :) Berk, beklenmedik zamanda olmasını istemiş, iyi ki de öyle yapmış. Eeee zaten anneler gününde beklenti içine girmiş bir annenin gözü üzerindeyken 1,5 yaşında çocuğu fark ettirmeden örgütlemek kolay değil :) Şaka bir yana gerçekten çok duygulandım. Hani hep söylenir ya hediyenin ne olduğunun bir önemi yok diye hiç bu kadar derinden hissetmemiştim bunu...

Sonra hani şu bahsettiğim önemli anneler günleri geldi aklıma... 10 kurusluk bisküviye iliştirdiğimiz 1 kuruşluk buzdolabı çerçevesi ile minik bir çocuk annesini mutlu etmiş midir acaba? Hani edebilirmiş çünkü... Eğer ettiyse aferin bize amacımız başka olsa bile iyi ki kafa yormuşuz da yapmışız...


Bu da kendime ve anneme anneler günü hediyem olsun :)



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :)
Paylaş

0 Response to "Eskiden çok önemliydi anneler günü!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...