Neden Paylaşmam Gerek...


Boyu bacak kadar bile olmayan bir sıpa, sadece yaptığı minik bir jestle bile insana mutlulukların en büyüğünü, endişelerin en derinini yaşatabilir, içindeki araştırma görevlisini uyandırıp günlerce o internet adresi senin bu blog-forum benim gezdirebilir, sayfalarca kitap karıştırtabilirmiş... Sonra o mutluluklar, endişeler, dogru-yanlış bilgiler o kadar çok ve yoğun olurmuş ki insan daha çok, daha çok paylaşmak istermiş. Hele bir de sevdiklerinin büyük çoğunluğunu binlerce kilometre uzakta bırakmışsa... Hem de tam zaten taşkın duyguları yüz yüze, göz göze, birebir paylaşmanın tadını almışken... Açıkçası baştan beri böyle uzak olsam bu kadar idare edemez ve bloga "Boyu fasulye kadar bile olmayan bir sıpa" diye başlardım diye düşünüyorum :)

İşte, belki mutluluklarım biraz daha fazla insanı gülümsetir, belki öğrendiklerim biraz daha fazla insana yardımcı olur, belki yerli yersiz endişelerimde biraz daha fazla insan beni silkeler diye PAYLAŞMAM GEREK diyorum ve başlıyorum. Çayını kahvesini alan buyursun gelsin :)

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :)
Paylaş

1 Response to "Neden Paylaşmam Gerek..."

  1. YesiM 8 Mayıs 2010 08:26
    o zaman hosgeldiniz blog dunyasina, biz zaten buralardaydik siz de geldiniz ne iyi oldu :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...