4 bayan 1 delikanlı

Dünya tersine döndü sayın seyirciler. Bir mağazada 4 bayan, 1 delikanlı ve alışveriş ile ilgilenen bir tek delikanlı! Bayanların kart ikisi kamera çekimi peşinde. Dünya tatlısı olan çıtırlardan biri Demir'i defalarca öpmeye ve sarılmaya çalışıyor. Bu uğurda defalarca yerlere seriyor. Bir diğer çıtır, çatlak ecnebi kızını anlatmaya sözler yetmez, izleyiniz :) Ama delikanlı amacına kilitlenmiş! Bir şortu ihtirasla istiyor... Bırakmıyor. Tüm engelleri ve çıtırları aşıyor hatta şortun üstüne uygun bir şeyler arıyor. Yılların eskitemediği "bornoz düşürme!" numarasını bile yemiyor! İzleyiniz :)


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "4 bayan 1 delikanlı"

  1. YesiM 22 Haziran 2010 23:01
    ay gulmekten gozumden yas geldi yine, super video. Ela Demir'i opucem diye biraz tartakladi ama kusura bakmayin artik :)
  2. Zeynep 23 Haziran 2010 09:38
    Hatun kişi çok haşin canım :) Ben bornozlu sahnelere bittim :))Ama Demir' i bornoz bile kandıramadı ya, diyecek birşey yok artık :))
  3. Isil Simsek 23 Haziran 2010 20:37
    cok guldum aksam aksam :) bizim Ela cok fena! Emrah gordu mu bu videoyu :))
    Demircik retail therapy modunda,gozu sorttan baska seyi gormuyor ama en cok diger kiza bakislarina guldum,tam "deli midir nedir"der gibi bakip sonra sorta geri donuyor..
  4. Pelin 24 Haziran 2010 00:43
    Supperr, olduk gulmekten :)) Once Sinan gormus videoyu, ben calisma odasindaydim, o da salonda Laptop'ta... Birden kahkaha sesleri gelmeye basladi Sinan'dan:)) Sonunda aldiniz mi o sortla bornozu merak ettim, yazik cok sevdiler ikisini de :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...