Kulak memesi kıvamında mayalı hamur...

Hamileyken, doktorumun doğumumdan 18 ay sonra gördüğü arkadaşıma kilolarımı ne yaptığımı sormasına sebep olacak kadar çok kilo almıştım :) Oğlum sağ olsun, hepsi gitti. Hatta üstüne bir de fazladan üç kilo gitti :) Özel hiç bir şey yapmadım. Hatta -bununla gurur duymuyorum ama- bir tane mekik bile çekmemiştim. Bu güne kadar! Baktım kilolar gidiyor ama kulak memesi kıvamında mayalı hamur tadında ki göbeğim küçülse de verdiğim kilolarla küçülen vücudumun hızına yetişemiyor. Bu işe bir el atmak lazım dedim. Yukarıdaki alet, taşınma sırasında "Bu bir kere bile kullanılmadı. Buradan taaaa Belçika'ya taşınır mı ya? Haydi çöpe..." derken beni durduran annem ve sevgili görümcem (Sevmiyorsun biliyorum ama Pelin'ler çok fazla hayatımda. Sıfat gerekiyor :)) sayesinde buralara kadar geldi. Üç aydır da bir köşede öylece paramparça duruyordu. Bu gün hem sıkılan Demir'e aktivite olur, hem de bana diyerek kurayım bari dedim. Bayılıyor böyle işlere. Aldım vidaları elime, parçaları önüme... " Oğlum, bana tornavidayı verir misin?" dediğimde de bizimki kaptı alyen anahtarını geldi. Koydu vidanın üstüne :) Eeee malum bol bol IKEA ürünleri monte ettik onunla. Onlar da genellikle alyenli oluyor. Neyse yaptık, bitirdik. Ben hemen denedim. Bir, iki, üç..... Demir bayıldı! Zaten her tekrarlayan hareketi ya da nesneyi " biy, biy, biy" diye sayıyoruz. Şimdi ise hep mekik çekmemi istiyor. Bu gidişle çok kısa sürede baklavalar çıkar ben de :)))

Ben oldukça kondisyonsuzum her haldeki ben pes ettikten sonra alete geçen Demir aşağıdaki pozları verdi. Buraya yatılıyor, yüz böyle yapılıp, "biy biy" diye sayılıyor. Anne neden hemen pes ettin? Çok basit....

Ben susayım Demir zaten anlatıyor size ne halde olduğumu :)

Not: Resmi açınca farkettim. Oğlumun tırnakları iğrenç görünüyor! Onlar kir, pas değil az önce mıncırılmış mavi oyun hamurudur :)


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :)
Paylaş

2 Response to "Kulak memesi kıvamında mayalı hamur..."

  1. Başak Çelik 1 Haziran 2010 14:58
    Çok şeker bir blogun var; iyi ki paylaşıyorsun :)

    Takipteyim, sevgiler!
  2. Evrim 2 Haziran 2010 10:59
    Teşekkür ederim :)
    Ben de takipteyim :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...