Bir Bayram Aktivitesi - LEGOMANIA

Evdeki Lego Duplo'ların hepsi ortaya dökülür. Demir, annenin oluşturduğu sağlam temel (Sol tarafta kalan ilk beş sıralık küpümsü) üzerine takmaya başlar. Annenin misyonu tüm oyun boyunca yapının sağlamlığı için gerekli yerlerde tasarımı güçlendirmek ve oğluna gaz vermektir. Oyun evdeki tüm parçalar kullanıldığında biter...

Son iki parca kaldı...
IMG_5837

Ve Demir sonuncu parçayı tüm ciddiyeti ile takıyor.
IMG_5840

Son ayarları yapıyor :)
IMG_5842

Ayar yaptığımız parçalar elimizde kaldı :)
IMG_5843

BİTTTİİİİ!!!

Hep böyle sürreel şeyler yapmıyoruz. Müthiş tasarımlarımızdan biri için buraya bir TIK

Bir de babamıza hakkını vermek lazım. Bu aslında -"tüm parçalar takılacak" manyaklığı yapılmadan- bir baba-oğul oyunudur. Fotoğrafa bakılırsa baba benden daha çok tasarıma müdahale ediyor :)

lego


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "Bir Bayram Aktivitesi - LEGOMANIA"

  1. YesiM 11 Eylül 2010 15:11
    Vaaauwww Demir super yine, gecende biz de ahsap kuplerle yaptik boyle birseyler ama fazla yukseltemedik tabi hepsi devrildi :)
    Nasil full konsantre yalniz, masallah :))
  2. Gulcin 23 Şubat 2012 14:28
    Evrim yolum bu posta dustu ve Demirin bebekligine hayran kaldim. Nsil da egleniyor nasil da mutlu. Bayildim fotograflara elnize saglik :)
    ben yapamam ama o kuleyi hayatta onu biliyorum :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...