İki Resim Arasındaki Fark Nedir?

guvenlik
Her ikisinde de çocuğunu taşıyan baba var! Ama...

Ne kadar değer veriyoruz çocuklarımıza? Patates kadar mı? Heybede taşıdığımıza göre... Ama vasatta olsa altımıza motosikleti, üstümüze takım elbiseyi çekmişiz. Adam olmuşuz...

Soldaki fotoğraf X bir Avrupa ya da Amerika kentinde çekilmiş olabilir, bilmiyorum ama sağdaki Türkiye'de... Ne mutlu ki sadece bana anormal gelmemiş! Babayı uyaranlar olmuş. Fakat beyefendi aldırmadan yoluna böyle devam etmiş...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

1 Response to "İki Resim Arasındaki Fark Nedir?"

  1. Minerva 20 Eylül 2010 09:00
    Benim anlamadığım hem bu kadar vurdum duymazız hemde en "aman düşer, aman üşür diye" çocukları bunaltan gene biziz. Anlamıyorum. Barış parkta oynarken azıcık ayağı tökezlese bütün yetişkinler ayağa kalkıp düşecek diye koşuyor. Hatta ben hiç sallamadığım için içten içe kızıyorlar. Ben "lütfen dokunmayın kendi kalkar" diyince de azarı işitiyorum. Bu ne pehriz bu ne lahana turşusu :P

    Çocuğu gerçekten korumamız gereken yerlerde hiç sallamayız. Çocuğu arabanın ön koltuğuna hatta direksiyona oturturuz ama öte yandan aman hasta olacak diye dondurma yedirmeyiz. Ben anlamıyorum bunu gerçekten.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...