İçine S.çtın Oğlum

Entegrasyon ofisindeki danışmanımızın, sadece "Siz kursta iken oğlunuza da kreş ayarlayabiliriz" cümlesiyle Berk ile aramızdaki hummalı tartışmaya nokta koymasını anlatmıştım... Sonra ben bu güzel teklifi hazmedince bu konunun üstünü örtmemeye karar verdim.

Olmaz dedim, isyan ettim...
İki yıl oluyor, yeter dedim.
Bu akşam gidiyorum dedim.
O akşam olmadı, dün akşam olmadı...
Bu gün artık gidiyorum dedim.
Şakacıktan attım, tuttum. İçip dağıtacağım, eve gelmeyeceğim falan dedim.

Berk bugün işten gelince bir kaç eksik için markete gittik. Marketten "hadi bana eyvallah" deyip metroya atladım. Baba oğulu ilk defa bırakarak, gittim. Niyetim Sturbucks'ta oturup kahve içmek, biraz da amaçsızca dolanmaktı. Heey ne büyük çılgınlık! Berk'in beni çağırması için tek istisnai durum vardı; Demir'in kaka yapması...

Metrodan indim. Sturbucks hemen dibinde zaten. Girdim. Sırada beklerken bir yandan da yanında priz olan koltukları kesiyordum. Laptopu takacağım, ges ges gerine gerine kahvemi içip takılacağım ya... Tam sipariş verecekken telefon çaldı ve Berk tek bir cümle söyledi "Demir kaka yaptı!!!"

Siparişi alan kızcağız orada mı yoksa paket mi istediğimi sorduğunda "unfortunately, take away" dedim... Şaşırdı doğal olarak, nereden bilsin bu garibanın orada kimse ellemeden bir iki saat oturmak için günlerdir plan yaptığını...

Eve geldim. Kakayı aldım. Sonra her akşam olduğu gibi günü bitirdik. Ben bu içine s.çılmış kaçamağı saymıyorum... Yapacağım, hem de bir kere değil. Kararlıyım.

Ama bu annelik nasıl bir virüsse şu 15 dk git- 5 dk sıra ve sipariş bekle- 10 dk metro bekle -15 dk dön sürecinde bile bu surat aklımdan çıkmadı. Özledim valla :))

IMG_5872

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

6 Response to "İçine S.çtın Oğlum"

  1. Zeynep 23 Eylül 2010 08:31
    :)) canim yaa ama ben sana diim donmeyecektin oradan :) silerek temizleyemiyorsan banyo var dusakabin var degil mi ama? :)
  2. Evrim 23 Eylül 2010 08:38
    Sorunu sadece silememek değil ki! Görmesi yeterli... Berk kaçaaar...
  3. Minerva 23 Eylül 2010 12:09
    Yuh be kızım şurada toplasan 15 dk ayrı kalmışsın oğlundan. onda bile ay özledim falan. Len artık dünyaya dön. Demir büyüyor. Sensiz de zaman geçirmeyi öğrenmesi lazım. Ama anlaşılan ilk önce senin onsuz zaman geçirmeyi öğrenmen gerekecek :)
  4. Evrim 23 Eylül 2010 12:22
    Yahu fırsat var da yapmıyo musuz kardeşim? Benim bir kaderim, burada teyzem, amicem, dayım yok. Bi fok alamayan kocam var işte... Durum budur. Hem de 15 dk değil bak hesapla 45 dk ediyo :P
  5. aaaaa 23 Eylül 2010 15:54
    Berk i duyunca Koca dayının çocuklar kusarken böğürerek kaçtığı günleri hatırladım.Evrim cim Demir'de seni eve geri döndürmüş diye kıs kıs gülüyor gibi.Azmin elinden hiç bir şey kurtulmaz ,kaçamaklara devam.Ayrıca biraz tiyo.Kahveni rahatça yudumlasaydın da olurdu.
  6. Başak Çelik 25 Eylül 2010 11:51
    Nedir ya bu babaların kaka hassasiyetinden çektiğimiz? Ahmet de aynı! Kusarsan kus arkadaşım, napiyim, üstüne bir de onu temizlersin en kötü :))

    Bu arada, 2 yıl, uzun zaman Evrim... ben 15 aydan sonra yandım allah diye işe başladım :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...