IKEA Sen Bizim Her Şeyimizsin!

Eskiden "Ya yine mi IKEA?" diyen Berk son zamanlar da "Epeydir IKEA yapmıyoruz" der oldu da dün O'nun dürtmesi ile bir kaç ayda bir yaptığımız IKEA ziyaretlerinden birini yaptık.

Sonunda bu gidişimizde sürekli sırtı, beli ağrıyan Berk'e bir ofis koltuğu aldırabildim. Bir de epeydir aklımda olan tabak ve bardakları aldık. Ama asıl bahsetmek istediğim bunlar değil! Bahsetmek istediğim, Türkiye'ye daha önce geldi mi bilmiyorum ama burada "yeni" ibaresi ile satılan Lillabo serisine katılan üçlü araba seti. Ben görür görmez bayıldım ve hemen Berk'e gösterdim. Demir'in de gereğinden fazla bayılıp hemen paketi açmak isteyeceğinden emin olduğumuz için gizlice alışveriş çantamıza atıp o reyonu bir şekilde pas geçirdik. Ama malesef yemek esnasında bir anlık boşluğumuzdan faydalanan Demir bunları gördü. Mecbur paketi açtık! Delirdi...

lillabo

Gövdeleri 11-12 cm uzunluğunda ve oldukça tok bir ahşap. Çok güzel gidiyorlar. Plastik parçaları istediğin gibi kullanarak sınırlı da olsa kendi araba tasarımını yapabiliyorsun. Demir gibi Lego, Clipo seven bir araba meraklısı ve ahşap oyuncak seven bir anne için tam biçilmiş kaftan. Bir de en güzel tarafı setin 7,99 euro olması...

Demir, IKEA dan çıkıp Saturn'e girdiğimizde de oyununa devam etti. Yerlere uzanarak üç arabası ile birden oynadı. Çok iyi gittiklerini de hesaba katarak ne kadar alana yayıldığımızı siz tahmin edin. Kısa bir süre sonra etrafımızda minik bir hayran kitlemiz oluştu. Kendine büyüklü-küçüklü oyun arkadaşları buldu. Bir müddet sonra "BIITTİİİİ!" diyerek üç arabasını da kutusuna toplayıp kucakladı. Gözü arabalarından başka bir şey görmediğinden hayran kitlesini bile umursamadan, onların şaşkın bakışları ve gülümsemeleri ile oradan uzaklaştı :))

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

0 Response to "IKEA Sen Bizim Her Şeyimizsin!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...