Nasıl Dağıttık Bulutları??

Biraz oksijen iyi gelir diyerek çıktık evden. İşlerimiz de vardı zaten. Bankada, postanede... Hele postaneye gitmek nasıl da zor geliyordu. Bütün gün evdeydik nasıl "geldik, bulamadık" notu bırakırlar diye söyleniyordum. Önce bankadan oğluma baktığım için devletin bana ödediği maaşımı alınca hafiften dağılmaya başladı sanki bulutlar :) Sonra postanede sorunsuz ve hızlı bir şekilde paketimizi alınca biraz daha dağıldı da Rivierenhorf Park'ın dibine kadar yürümüş olduğumuzu gördüm. Yahu bu park bizim eve bu kadar yakın mıydı??? Pakette zaten Demir'e gelen bir kaç kitap vardı. Parkta yuvarlanarak okumak keyifli olur diye düşündüm. Berk'i arayayım da haber edeyim dedim. Aylardır kullanmıyorum cep telefonumu. Elimde bozuk paralar ilk gördüğüm kulübeye girdim. Bozuk para ile çalışmıyormuş. Çok kültürlüyüm bu konuda :) Nasılsa ondan önce döneriz eve diye düşünerek çok da önemsemedim. Gittik daha parka girerken tüm bulutlar dağıldı :) Burada adamda bulut mu kalır?
IMG_5706

IMG_5736

Tüm bulutlarımızı dağıttığımız pırıl pırıl havada çimenler üzerinde okuduk kitaplarımızı. Çimenlerde yuvarlanırken iyi ki bulutlar ağlamış da çimenler gülmüş dedik :) Sonra çocuk parkına gittik. Demir oynadı uzun uzun... Yanımda saat de yok. Artık gidelim diyerek topladım oğlanı ve yürüdük eve. Kapıyı açar açmaz Berk'in çantasını kapının önüne atılmış görünce anladım bir terslik olduğunu. Aradım hemen.... Çok kötü geliyordu sesi. Çok konuşmadı. Geliyorum deyip, kapattı. Meğer çok endişelenmiş. Pasaportları, kimlikleri toplayıp en yakın hastanenin yolunu tutmuş! Blogu da okumuş ve "İçine doğmuş kızın" demiş kendi kendine. Meğer biz bulutlarımızı dağıtıp Berk'e göndermişiz.

IMG_5712
IMG_5714
secme5
IMG_5745

Fotoğraflar mı? Onları da dün Berk'in bulutlarını dağıtmaya gittiğimizde çektik :))

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "Nasıl Dağıttık Bulutları??"

  1. Adsız 3 Eylül 2010 10:39
    Aman iyi yapmissiniz dagitmissiniz bulutlari. Cep telefonuna bir belcika hatti alsan artik diyorum :) Demir'in fotograflarina da bayildim, nasil tatli gulmus oyle. Ela da fotolari gorur gormez "Demiiiiir" diye bagirdi :)Optuk sizi
    Yesim&Ela
  2. Minerva 7 Eylül 2010 11:16
    Oohh :) Bizim içinde dağıtın bulutları. Berk de ne efkar yapmış be kardeşim :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...