Ne Aramışlar Ne Bulmuşlar

Blogger'ın istatistik bölümü ya yeni eklendi ya da hep vardı da bu güne kadar ben görmedim. Serde mühendislik olunca görür görmez kurcaladım biraz. Hangi yazdıklarım daha çok okunmuş, hangi ülkelerden girilmiş, hangi kaynaklardan gelinmiş.... Her şey iyi hoş da Google aramaları sonucu bloga ulaşanların anahtar kelimeleri güldürürken düşündüren cinsten...

Aşkı bittiğinde ne yapması gerektiğini Google'da arayan mı istersiniz, zihnin açacak tek şeyin peşinde olan mı? Hepsi var... Benim masum anne bloguma bile konsomasyon yapacak bayan arayanlar düştüğüne göre varın siz hesap edin tüm tablonun durumunu. Acı ama toplumsal gerçek... Ne olduğunu bile anlayamadıklarım var bir de. Sanırım onlar da ne aradıklarını bilmiyorlar...

Bir de siz göz atın bakalım. İşte top listem;

halamızın memeleri resmi kutu
konsomasyon yapacak bayan
oğlan kızın memesini açma oyunları
oğlumu ısırdım
aşk bittiğinde nasıl davranılmalı
deli-kanlı bayanlar
oğlan mememe yapıştı
zeka açan tek şey
ecnebi çıtırlar
delikanlı arayan bayanlar
barış manço arkadaşım eşek büyümek istiyorsam paylaşmam gerek
genç delikanlı bayan
gemi motorları resimleri
göğüslerim site:blogspot.com

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

0 Response to "Ne Aramışlar Ne Bulmuşlar"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...