İşte Geldik Buradayız - Doooynk!

Tüm tatilin nasıl da yazılamadığını geçen sefer gördük. Yazamadıkça da yazılamadığını... Kaldığını... Onlar durdukça insanın başka şeylere de elinin gitmediğini... O yüzden bu sefer kısa kısa da olsa vakit buldukça yazayım diyorum.

Yolculuğumuz yanımızdaki seyahat arkadaşımızın da tatlılığı ile çok iyi geçti. Bir iki kitap okumaca, biraz  karalamaca,  biraz da yoğurt kaşıklamaca derken sorunsuz hem de hiç uyumadan İstanbul'a indik. Bu sefer pasaport kontrolünde de sıra olmayıp, Demir'i de bavulu bile beklemeden heyecanla onu bekleyen grubun kollarına atınca inişimizin sonrası da iyiydi.

2 Ekim'e kadar ki adresimiz; hala :) Demir, daha  halasının evinin sokağına girerken hangi eve gittiğimizi anlayıp, evde ki "dooooynk!" diye tanımladığı hafifçe bir yere vurunca ses çıkaran yukarıdaki oyuncakları sordu. Gerçi daha hava alanında başlamıştı da biz ne anlatmaya çalıştığını anlayamamıştık. Apartmanın kedisi Kuyruksuz'un nerede olduğunu sordu bir de. Kısacası hiç bir şeyi unutmamış...

Muhabbeti bırakıp uyumak istemedi. Gece 12'de zorla uyuttuk. Sabah 7'de kalkmasına rağmen öğlende uyumaya direnince daha uzun süre burada olduğumuzu, herkes ile rahat rahat, bol bol oynayabileceğini söyledim. Herkesi tek tek sordu. Hepsi ile oynayacağını, merak etmemesi gerektiğini söyledim  de ancak uyutabildim. Hazır uyuyorken yazayım dedim. Şimdilik  bu kadar....  O kadar yorgunum ki şimdi gidip ben de yanına kıvrılıyorum :))


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "İşte Geldik Buradayız - Doooynk!"

  1. Başak Çelik 27 Eylül 2010 15:10
    bak, ben de günü gününe takip etmeye devam ediyorum ki tatil yazılarının hiçbirini hızlı geçmek zorunda kalmayayım :)))
  2. Evrim 6 Ekim 2010 09:23
    Bak ben de yorumları takip etme işini saldım :)) Günü gününe yapıcam söz :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...