Amuu Mama Ham Ham Ham*

Kadro tamamlandı da dağıldı bile. Gönderdik bu akşam baba ve Amuu'yu (Umut) İstanbul'a...

Geriye akıllarda aşağıdaki kareler ve Demir'in  her aktivitede  herkesi sayarak yaptığı yoklamalar kaldı. Amuuu, baba, dede, anne, annene...

Cumartesi tam kadro Gümüşlük'te balık. Söz verilenler adına çay da içildi :)

IMG_5920 Gevrek gevrek gülüşler,

IMG_5927 Biraz şımarma...

Gecenin sonunda artık bitse de gitsek halleri

Pazar günü annemin elinde gazeteden kestiği bir haber ile Milas yakınlarındaki Uyku Vadisi'ne gittik. Kahvaltı sonrası, sonunda mağara ve şelale olan bir doğa yürüyüşü yapmaya karar verdik. Tarifi alarak yola düştük.  Dereler aştık, tepeler aştık...  Gördüğümüz ilk delikleri aradığımız mağara sanarak içimizdeki keçiyi uyandırdık. Annemi, Berk'i ve Demir'i  dere kenarında bırakarak tırmanışa geçtik ve yanlış mağarayı görüp geri döndük! Ama olsun oraya kadar tırmandığımız için bölgeyi bilenlerin taktirini almış olduk :) Meğer gitmemiz gereken mağara basamaklar ile çıkılan içine elektrik bile döşenmiş bir yermiş.

secme7 O mağaralara (deliklere) vardığımızın belgeleri :)

IMG_5963 Demir'in çoğunu kucakta, omuzda tamamladığı ilk doğa yürüyüşü

Yürüyüşten

Tüm buralar benim!

Biz popomuzdan terledik bey pek rahat

Dönerken

*Amuu Mama Ham Ham Ham -  Sabah bize göre geç kalkan Umut'u yerini de göstererek sofraya  davet etme cümlesi.  El kol hareketi ve edayı da ekleyince tam meali   "Buyur, otur, çekinme. Sen de ye, Umut :)

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "Amuu Mama Ham Ham Ham*"

1. Başak Çelik 12 Ekim 2010 12:05
    Evrim, bayıldım senin bu fotolu tatil postlarına!!!

Yalnız Demir, bence de ana-baba karışımı. Bence her ikinizin de en güzel taraflarını almış, ortaya şahane bir şey çıkmış! Siz bir dahaki gelişe bir Ankara sıkıştırmayın da bakın neler oluyor :)

İyi gezmeler!

Başak
  2. ElfAna 12 Ekim 2010 23:15
    Evrim, cidden ikinizin karisimi biiirrrr. Ben o uyku vadisini hic bilmeddurum, Bodurumlular o taraflilarla hep atisir ya:) O balikciyi biliyorum ben! Afiyet seker olsun, cay sozu icin ne desem az:)))))