Bunu Saymayız Yine Bekleriz...

Dün akşam geldik evimize. Bu gün, uçağa şansımız yaver giderek kabul ettirebildiğimiz devasa bavulumuzu  yerleştirmek ile geçti. İçinden aldım aldım da eksilmedi meret. Günün büyük bir bölümünde bağırsakları çıkmış bir şekilde orta yerde yattı durdu. Bu arada bir aydır girmediğim evi tekrar kontrol altına almaya çalışmak da cabası. Bir de elimizde şenliğe alışmış nefes almama izin vermeyen bir oğlumuz,  zaten nane olup uçak yolculuğu ile iyice coşup ağrıyan kulağımız, iki farklı yerinden uçuklayan dudağımız var.

Ama, ama bu gün oğlumun doğum günü! Bu gün tam iki yaşında oldu benim oğlum. Bense iki yaş değil 22 yaş büyüdüm sanki.  Ondan öncesi yok gibi.  Amaçsız, hedefsiz gibi... Boş! Hani öyle yaprak gibi bir yerden başka bir yere savrulan biri de değildim. Ama el kadar bir bebe geldi, hepsinin önüne geçti, bir  çoğunu anlamsızlaştırdı ve en tepeye oturdu.


İşte o bebe geldiği gün böyle bir melekti.

demir


Bu gün ise sanki melekmiş gibi poz veren bir canavar...

IMG_2764


Şimdiye kadar iki tane iki yaş kutlaması yaptık. Biri de yolda... Hepsini resimleri ve videoları ile beraber toparlayıp yazacağım. Kulağımın ağrımadığı, gözümün açılabildiği bir zamanda... Uçuk ise yazmaya değil ama doğum gününde oğlumu doyasıya öpmeme engel oldu ya ona yanarım...

Kısacası bunu saymayız yine bekleriz :)


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

10 Response to "Bunu Saymayız Yine Bekleriz..."

  1. Bahar 28 Ekim 2010 08:28
    Nice mutlu, sağlıklı yaşları olsun inşallah :)
  2. Evrim 28 Ekim 2010 09:10
    Çok teşekkürler :)
  3. Selin'in annesi Pelin 28 Ekim 2010 10:50
    Hosgeldiniz! Birkac gun dinlenme ile kendine gelirsin Evrimcim, o tempodan sonra burada Demir'in alismasi bir sure alacaktir sanirim :-D
    Demir'e saglik ve mutluluklar ile dolu nice seneler olsun, zaman yasarken cok yavas gibi ama nasil da hizli geciyor!... Haftasonu gorusecegiz sanirim, sizi gormeyi bekliyoruz. Opuyorum Demir'i
  4. Ozlem & bartu :)) 28 Ekim 2010 12:38
    Evrim'cim gozlerim doldu,ne guzel yazmissin yine yazini :)) hissettiklerini aynen paylasiyorum,bi kez daha boyle guzelliklere sahip oldugumuz icin sansli oldugumuzu hatirladim.dunyalar guzeli demir'e hizla buyuyecegi,biraz uslanacagi,cok ama cok mutlu olacagi yepyeni bir yas dilerim. İkinize de sevgilerimi gonderiyorum.mutlu yillar :))))
  5. Başak Çelik 28 Ekim 2010 16:09
    Off, doğduğunda da çok güzelmiş! Çok ama çok güzel!

    Şimdiyse bir şaheser!!!

    Biz de onlarla birlikte ne çok büyüyoruz değil mi? Anne olmak harika!

    Demir kuzusunun ve senin anneliğinin 2. yılı kutlu olsun!!! Sevgiler!
  6. Hülyanın Tunası 28 Ekim 2010 18:17
    evet yaa. nasıl güzel doğmuşsun sen öle demirtostos.
    evrimcim iyi ki doğurdun, iyi ki seni tanıdım. 2 yaş sonrası maceralarınızı heyecanla bekliyoruz
  7. DeryAze 30 Ekim 2010 20:55
    acaba Demir Bey'i bugün Metrocity'de görmüş olabilir miyiz ki?
  8. Yasemin Aktuğ 4 Kasım 2010 20:07
    Nice mutlu yıllara.
    Her iki fotoyada bayıldım. Doğduğunda ne güzelmiş pamuk gibi maşallah,
  9. Evrim 6 Kasım 2010 18:23
    Çok geç bir teşekkür ama son zamanlarda pek bir yoğunum kusura bakmayın :( Teşekkürler Pelin, Özlem, Başak, Hülya, Yasemin. Ve Derya mümkün değil :) Dediğin gün binlerce km uzaktaydık Metrocity'den :)
  10. DeryAze 7 Kasım 2010 01:57
    Eşimle ve kızımla koşuştururken Joker'in içinde çok benzeyen bir bebek gördüm ama durup soramadım. Demek değilmiş zaten. Kendisinin sıkı bir hayranıyım, iyi ki doğmuş tatlı Demir :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...