Bol Fotoğraf - Az Yazı

Bol fotoğraf az yazı ile kolaya kaçıyorum son günlerde. Tatildeyiz ama...

Dün akşam Umut geldi. Bu sabah babam. Kadroda eksik kaldı bir kocam :)
Aslında onu da bu gün bekliyordum ben. Son günlerde önemli tarihleri, saatleri hep yanlış hatırlar oldum. Ama en azından şimdilik hepsini olması gerekenden erken hatırlıyorum da problem yaşamadım. Hadi hayırlısı bakalım...

İki gündür serin hava. Ama keyfimiz yerinde. Nasıl olmasın? Sabahları uyuyorum. Bir de üstüne oğlumun kapıyı "don, don" diye tıklatması ve elindeki çiçeği bana vererek, yatağa dalması ile uyanıyorum. Oynaşıyoruz bol, bol...  Sonrasında fotoğraflamak istedim o çiçek veren gururlu suratı. Ama iyi rol yapamadı sıpa. İdare edin artık :)

IMG_2511
Çiçek verişin orijinali "iyi bir şey yapıyorum, gururluyum" gülüşlü

Akşam üzeri ailecek turladık Bodrum'u. Bir çay bahçesine oturduk. Bizim muhabbetimiz genç nesli açmadı  pek. Demir kaçtı ve çay bahçesinin kapalı bölümüne gitti. Bir masaya oturdu. Kimsecikler yoktu içeride. Bir garsonlar...  Gözümüz üzerinde tabi. Sonra bir baktık bizimki patates yiyor. Kendi masasında oturup, siparişini de vermiş sıpa. Aç kalmaz bu...

Ardından bir amca geldi geldi masamıza. Kedi sesi yaptığını, karga sesi yaptığını anlattı. Gösterdi... Gitar çaldığını, resim yaptığını.... Tuhaf  adamdı.  Yalnız adamdı. Aklım kaldı. Üzüldüm....

IMG_2545
Dede ile sahilde...

IMG_2551 Dayı ile denize bakış

IMG_2556
Uzandım kumlara. Pek mutluyum...

IMG_2559
Bodrum kalesi ve bulut arkasına saklanmış güneş...

IMG_2580
Sıra ile bir dayı, bir dede omzu sayesinde bu gün daha iyi bir gördüm Bodrum'u

IMG_2581
Yorgunluk

IMG_2587
Dönüş yolunda kendi fotoğrafını çekmece



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

1 Response to "Bol Fotoğraf - Az Yazı"

  1. Başak Çelik 9 Ekim 2010 10:13
    Son fotoğraf vurdu beni!!! Ankara'ya gelin kızım!

    Bu arada, hayır olsun, rüyamda seni gördüm Evrim! Sen ve Demir, 29 Ekim için Ankara'ya gelmişsiniz. Ben Demir'i görüyorum ve tatlılığına ama en çok gözlerine vuruluyorum! Mıncırıyorum da mıncırıyorum... ne bileyim, gerçekte buluşamıyoruz, bari rüyalarda olsun :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...