Fotoğraflarla Serin Bir Bodrum Günü

Huzurlu huzurlu manzara seyreylerken, 
Parkı görüp delirdim
Döne döne kaydım
Eğlendim
Hızlıydım... Annem yakalayamadı bazen....
Sonra basketbol oynayan abileri seyrettim
Uzun, uzun... Bastet diye diye...
Daha sonra bir ilkokula daldım. Boynumda düdüğüm ile beden eğitimi dersine karıştım
Ayak uydurayım derken yetişemedim, düştüm. Boyumun ölçüsünü aldım.
Okul hayatım çabuk bitti.
Ardından pazara gittim

Kabak sattım
Üzüm sattım
Acıktım. Börek yedim
Sinsice tezgah arkalarına geçip çay markalarını tarttım.
Tarçını avuçlayınca kibarca kovdular beni...
Herkese ba-baaaa diyerek ayrıldım...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

6 Response to "Fotoğraflarla Serin Bir Bodrum Günü"

  1. Hülyanın Tunası 7 Ekim 2010 19:51
    yurdumun kalorili yemekleri yaramış. daha da semirmiş sanki. izmir'e de bekleriz gevreeek boyyooozz yemeye
    ay hala mı kelime doğrulatma, pıfff
  2. Evrim 7 Ekim 2010 23:00
    Deme be... Tevekkeli değil bi ağır geliyo son zamanlarda...

    Pıııflmaa kaldırdım kelime doğrulamayı. Rahaaat, rahaaat yorum bırakabilirsin :)
  3. Başak Çelik 8 Ekim 2010 09:39
    Kıyamam kuzumaaa, ağlatmayın çucuu!!!

    Evrim, neden fotoğraflar boyuna çekilmiş gibi çıkıyor, bende mi sorun var?
  4. Evrim 8 Ekim 2010 09:43
    Hepsi mi? Bazısı enden, bazısı boydan ama...
  5. Başak Çelik 8 Ekim 2010 10:08
    Google Reader'dan okuyunca normal görünüyor da, blogu açıp bakınca bende boydan olan fotoğraflar çekip de uzatmışsın gibi duruyor... sanırım benden kaynaklanan bir sorun var...
  6. DeryAze 8 Ekim 2010 20:03
    allahım bu ne güzel bir bebek. maşallah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...