İki Yaşa Üç Kutlama Olursa...

Olmuyor, olmuyor!! Tatil yazılacak, doğum günü yazılacak, o, bu, şu yazılacak diye kafama bir konuyu koyup da "O" bahsi geçen konuyu da toparlayıp yazamayınca kalıyor da kalıyor... Sonra bambaşka konularda gelen ilham perileri de sırada beklemekten sıkılıp uçup gidiyor. Nasıl toparlayıp da yazacağım ben şimdi 23 Ekim'de İstanbul Sera Cafe 'de başlayan 31 Ekim'de Antwerp'de evimizde son bulan şanlı doğum günü kutlamalarımızı :) Hissettiğim, yaşadığım an yazdım, yazdım sonra yazamıyorum işte...

Madem yazamıyorum elimdeki görsel malzeme zenginliğini kullanayım. Zaten tatilde alıştırdım bol resim, az yazıya :))

Başlayalım bakalım....

Doğum gününe tam bir gün kala Belçika'ya döneceğimiz için gelmeden Türkiye'de sevdiklerimizle bir kutlama yapalım dedik. Ama elimize kağıt kalem alarak yapmak zorunda kaldığımız son hafta programımız öyle yoğundu ki doğum gününü biraz da planlı buluşmalara denk getirip ikiye bölerek kutladık.

İlk kutlamadan kareler
2010-10-23
Pelin, Sinan, Duru, Dilek, Tolga, Barış, Duygu, Yıldıray, Arda, Zeynep, Çağlar, Dedemiz ve Kader ablamız ilk kutlamamızı şereflendirdiler

pasta mum
Böyle üfledim mumları daha doğrusu pek üfleyemedim. Ama yemek konusunda oldukça başarılıydım.

sinan
Sadece doğum gününde değil Türkiye'de kaldığımız bir ay boyunca çok güzel oyunlar oynadığımız Sinan'a torpil :)

İkinci Kutlama
Tüm boğazın ayaklarımızın altında kaldığı mekanda yaptığımız kahvaltı sonrası pasta üfleyerek ikinci kutlamamızı yapacaktık. Ama en büyük bebeğimizin (anneannem) ve en küçük bebeğimizin (Demir) tebdili mekanda ferahlık vardır ısrarları ile pastayı koca teyzemizin evinde kestik. Aslında kutlayacak bir değil üç şeyimiz vardı. Demir'in doğum günü dışındakiler şimdilik bize kalsın :)

kahvalti Muhteşem kahvaltı ve fotoğraflar için Polat dayımıza teşekkürler

kutlama 2 İkinci pasta, İkinci Kutlama

siyah beyaz Resimleri çeken bu fotoğraflara siyah beyazı yakıştırmış. Bize de böyle kullanmak düşer.

Üçüncü ve Son Kutlama

Son kutlama evimizdeydi. Çok geniş bir çevremiz yok burada. Tüm sevdiklerimiz salonumuza sığdı :)

3kutlama2 Ela, Yeşim, Emrah, Elif, Pelin ve Taner misafirimiz oldular

3kutlama Üçüncü kutlama, üçüncü pasta ve üçüncü kez gömleği pastaya bulamaca

3kutlama3
Sinan'a torpil olur da böyle kutlamaya yani Ela'ya olmaz mı? :)

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "İki Yaşa Üç Kutlama Olursa..."

  1. Başak Çelik 8 Kasım 2010 12:05
    Fotoğrafların, Demir'in güzelliğine kaptırdım kendimi; yazının başını okuyamadım, itiraf ediyorum :)

    Şahane... gözlerim kamaştı :)

    İyi ki doğdun Demir yeniden!!! Evrim, çok başarılı bir çalışma, tebrik ederim ;)
  2. Evrim 8 Kasım 2010 15:34
    Teşekkür ederim :) Zaman aldı fotoğrafları toparlamak ama beğendiysen ne mutlu bana. İyi ki de uğraşmışım :) Bir de daha bakamadığım videolar var ki ne zaman bakabileceğim hiiç bilmiyorum
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...