Kar Ne Zaman Güzeldir?

Trafiğe çıkmak zorunda değilsen,
İşe gitmek zorunda değilsen,
Hele eşin de bütün hafta izinli olup evdeyse,

kar

Hiç basılmamış karların olduğu bir parka yürüyüşe gidebiliyorsan,

secme18

Ve iki yaşındaki sıpan bisküvisi karların içine düştüğü için krize girmediyse...

kar2

Güzeldir! Yani iki yaşında çoğun varsa üstteki tüm koşullar sağlansa bile her an işler çığırından çıkabilir. Derin derin nefes almak, bazen de baktın söylediklerin fayda etmiyor fotoğraf çekmeye devam etmek iyi gelir.

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

6 Response to "Kar Ne Zaman Güzeldir?"

  1. YesiM 30 Kasım 2010 14:03
    Ay kuzum benim ya, nasil da aglamis kiyamam...Biz de Ela ogle uykusundan uyansin cikicaz, Ela'yi karla tanistircam :)
  2. Başak Çelik 30 Kasım 2010 14:04
    Bence o sıpayı karlara yatırıp gıdıklamak da iyi gelirdi!!!

    Aahhh...

    Bir haftadır kar özlemiyle yanıp tutuşuyorum ama biliyorum ki kar yağdığında, eğer pazara denk gelmezse, onu güzelleştirebilecek şeylerin hiçbiri olmayacak hayatımda. Ankara yokuşlarından işe gitmeye ve çocuğumu okula bırakmaya çabalayacağım, pencereden yağan karı izleyip "aaah ah, şimdi Çınar'la karda debeleniyor olmak vardı" diyeceğim...

    Ama tamam, bu kadar olumsuz düşünce yeter!

    Neticede, kar güzeldir!

    Siz de tadını çıkarmışsınız! Bisküviniz kara düşmüş olsa bile :)
  3. Zeynep 30 Kasım 2010 14:06
    Ay mis mis, basılmamış bütün karlara basın olur mu? :)
  4. Hülyanın Tunası 1 Aralık 2010 06:37
    ah ben o sıpayı yerim ama yaa.
    başkasının sıpası böyle ağlayınca çok tatlı geliyor da benzer sahneler bizde yaşanınca o kadar da eğlenmiyorum sanırım.
    kar görmek bile iyi geldi. biz izmir'de hala 20 dereceye yakın havaları yaşıyoruz
    operim o kırmıjı burundan
  5. Evrim 6 Aralık 2010 20:54
    Ya böyle cevap veremeyince kendimi kötü hissediyorum. Hani selam verilmiş de almamışım gibi :) Ama üstünden geçince de olmuyor yahu... Deneyelim...
    Yeşim, dışarı çıktığınızı, eğlendiğinizi ve fotoğraf çektiğini biliyorum :) Sormayacağım :)
    Başak, sen kendi kendinin olumsuz düşüncelerini durdurmuşsun zaten :) Bence de her yaşananın eksileri ve artıları var ve eksileri artıları ile seçimlerini yaşayan insanlar olduğumuz için şanslıyız sonuçta :)

    Zeynep, Oooo bastık, bastık. Bisküvi bile bastı :P

    Ashley, çok teşekkür ederim :)

    Hülya, davulun sesi uzaktan hep hoş oluyor di mi? Şimdi bana bile sevimli geliyor. Ama o an çaresiz kalıyor insan. Ben de canla başla diş çıkaran chucky'i öpüyorum ağrıyan yanaklarından :(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...