2010: Değişim Yılı, 2011: ????

2010 önemli bir yıldı bizim için. Değişim yılıydı. Hatta neredeyse hayatımızı toptan değiştirdiğimiz bir yıldı. Yaşadığımız şehri geçtim ülkeyi değiştirdik. Kültürü, dili değiştirdik. Otuz küsur yıldır alıştıklarımızın bir çoğunu bırakıp yenilerine alışmaya çalıştık. Sevdiklerimizi özlerken, yeni dostlar edindik.

Zor ama güzeldi. Büyük pişmanlıklar yoktu
Keşfin ve gezmenin bol olduğu bir yıldı.  

İstediğim kadar onun ile, bunun ile dolu bir yıldı diyeyim en çok da Demir ile dolu bir yıldı aslında. Aynı bir önceki yıl olduğu gibi... Hayatımızda geçtiğimiz iki yılın en büyük gerçeği Oydu. O da sağ olsun acımadı, bir daha gelmez bu günler geri deyip dolu dolu yaşattı bize iki yılı :)

YENIYIL

Neymiş ne olmuş! Bizi ne iken ne yapmış. Vay bee...

Bu yeni yıl kutlama klibini de geçen yıl Berk'i uğurlayıp anneme gitme telaşı içinde yapmıştım. Resimleri de Demir'in doğduğu ve hiç hatırlamayacağı ama bizim adımıza ilk evimiz olduğu için hep özel kalacak evin bulunduğu sitede son kez turluyoruz diyerek ağlamaklı çekmiştim. Bu yıl 2 yaş canavarı daha iyisini geçtim herhangi bir şey yaptırmadığı için 2010'u 2011 yaparak izleyiniz efendim.



2011 kim ne ile mutlu oluyorsa onların gerçek olduğu bir yıl olsun.

Benim için;
Oğlum ve tüm sevdiklerim sağlıklı olsun.
Analı oğullu Felemenkçe öğrendiğimiz bir yıl olsun.
Demir Nisan'da başlayacağı okuluna çabucak alışsın. Adam olsun :)
Artık hakkını vererek Louvre Müzesini gezebilelim.
Bu yıla bir  Kuzey, bir Doğu Avrupa seyahati sığdırabilelim.
Bir iş fikri aklıma şıp diye düşsün.
Artık bir bisiklet edineyim ve oğlum arkamda sürebileyim.

Bunlar benim için kafi :)

İyi yıllar...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

3 Response to "2010: Değişim Yılı, 2011: ????"

  1. Deli Anne 31 Aralık 2010 08:24
    iyi yıllar sizlere de.. maşallah Demir'e de:)
  2. Evrim 31 Aralık 2010 09:24
    Deli Anne, Tesekkurler :)
  3. banushka 31 Aralık 2010 13:41
    Demir ile günlünüzce bir yıl olsun o zaman :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...