Mini Mini Bir Kuş Böyle İşkence Görmedi

Image and video hosting by TinyPicDün akşam azıcık şarkı söyleyelim dedik. Ali Babanın Çiftliği, Kırmızı Balık, Baltalar Elmizde derken Mini Mini Bir Kuşu hiç söylemediğimizi fark ettim. Olacak iş mi? Hemen içeri gittim bir İkea parmak kukla kuşu alıp geldim. Kalorifer peteği temsili penceremiz oldu. Dondu, kondu, içeri aldık, uçurduk, ellerimizi bom boş bıraktık derken Demir bayıldı. İçeri koştu bir araba getirdi. Aynı şarkıyı arabaya uyarlamamı istedi! Hadi buyrun bakalım araba sevdasını gelin de atın oğlumun içinden. Bakın şarkı evdeki tüm arabalar ile nasıl söylendi;

Mini mini bir araba donmuştu
Pencereme konmuştu!!!!!
Aldım onu içeriye,
Hııın hııın gitsin diye
Toor tooor ederken bastı gitti ( Burada araba sürülerek uzaklaştırılır )
Ellerim bak boş kaldı.


İyi Hafta sonları :)

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Mini Mini Bir Kuş Böyle İşkence Görmedi"

  1. Nehirineylemleri 25 Aralık 2010 14:55
    Ay bu görsele bayıldım ben
  2. YesiM 26 Aralık 2010 11:20
    Cok guzel olmus, cok yaraticisin :)
  3. Berceste 26 Aralık 2010 20:03
    Bizde garibim bir de karga sesli anneye denk geldi. Ama uyumadan mutlaka mini bir konser istiyor. Artik mars mi istersin, sarki mi ne istersen. Ama siz isi iyice keyiflendirmissiniz parmak kukla ile :) Super! Bir de Roma'daki fotograf makineli iki bocurte bayildim ben Yesim'e bin yerde yazdim. Bir de buradan yazayim :)
  4. Evrim 26 Aralık 2010 23:25
    Eylem, Ben de bayıldım :)
    Yeşim, sana yaklaşmam zor :)
    Berceste,sen beni tanısan var ya... Ben de bir ses var düşman başına. Kukla mukla ile kapatmaya çalışıyoruz işte :) Roma'da süper eğlendiler o makineler ile iyiki almışız. Dağı taşı çektiler. Demir en son otelden check out yaparken bahçedeki saksıları çekiyordu kafasına göre :))))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...