Minik Bedenleri Isıtacak Sıcak Yürekler Aranıyor!

Sevgili Hülya sayesinde "Minik Kardeşlerimize Hep Destek Tam Destek" grubundan ve şu günlerde yürüttükleri sıcacık kampanyadan haberim oldu. Hülya bu kampanyayı destekleyen çok güzel bir başka kampanya başlatmış. Ben de sadece Hülya'nın çekilişini duyurmak ve bağış yapmak dışında da bir şeyler yapmam gerektiğini hissettim. Alternatif bir çekiliş daha başlatmak konusunda kararsız kalınca Hülya'ya danıştım. Hep destek tam destek alınca ben de bir çekiliş düzenlemeye karar verdim :)

Öncelikle desteklediğimiz kampanya;

Facebook'ta Sevcan Alanyurt'un kurdugu "Minik Kardeşlerimize Hep Destek Tam Destek" grubu İstanbul Eminönü-Mercan'da bir giyim firmasıyla anlaşmış. Mağazanın sahibi, 30 YTL'lik montları grubun kampanyası için 13 TL'ye veriyor. Grup da bu montları ihtiyaç sahiplerine dağıtıyor. Montların alımından dağıtımına dek her şey fotoğraflanıp Facebook sayfasından yayınlanıyor.

Gelelim benim kampanyama, 21-31 Aralık tarihleri arasında aşağıdaki hesap numarasına 13 YTL yatırarak bu sımsıcacık kampanyaya katılan ve bu yazıya "Minik Kardeşlerimize Hep Destek Tam Destek" yorumu bırakan güzel yürekler arasından yapacağım çekilişle kazanana www.cizimim.com'dan çocuğu yada bir sevdiği ile beraber çiziminin yer aldığı kupa hediye edeceğim.

Nasıl bir çizim/kupa derseniz;

kampanya
İstediğiniz fotoğrafı gönderiyorsunuz. Size özel çizim bilgisayarda el ile yapılıp kupaya basılıyor.

Katılım için dekont gönderme şartı aramıyorum. Parayı gönderip bu yazıya mesaj bırakmanız yeterli. Sadece kazanandan dekont isteyeceğim. Tek şartım dekont tarihinin blog mesajıyla aynı gün veya öncesi olması yani bağış yapıldıktan sonra bloga mesaj bırakılması. Aksi taktirde hediye kurala uyan başka bir kişiye verilecektir.

Hesap No;
AKBANK 213(MERCAN ŞUBESİ)
HESAP NO 9455
IBAN: TR71 0004 6002 1388 8000 0094 55
ALICI KORKUSUZ GİYİM

Tel no: 0212 511 95 31

Kampanya montları;
montlar

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

8 Response to "Minik Bedenleri Isıtacak Sıcak Yürekler Aranıyor!"

  1. Zeynep 21 Aralık 2010 08:28
    süpersin arkadaşım!
  2. Nazife 21 Aralık 2010 09:21
    "Minik Kardeşlerimize Hep Destek Tam Destek"
  3. Minerva 22 Aralık 2010 18:14
    Çok sevdim bu kampanyayı
  4. demet 23 Aralık 2010 03:24
    "Minik Kardeşlerimize Hep Destek Tam Destek"
    :)
  5. YesiM 24 Aralık 2010 14:20
    Bizden de tam destek!
  6. bahar berber 27 Aralık 2010 09:16
    minik kardeşlerimize hep destek tam destek.
  7. Adsız 5 Ocak 2011 11:48
    Ayşe

    Kampanyaya desteğiniz için teşekkür ederiz, biz de destekliyoruz...
    Sevgiler
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...