Daha Fazlasını Yapabilmiş Olmak İsterdim

Yazıya bu başarının arkasında benim de payım büyük diye başlamak isterdim. Daha fazlasını yapabilmiş olmak isterdim. Çok heyecanlanarak başlattığım kampanyaya katılım pek hatta hiç umduğum gibi olmadı. 

Ama Minik Kardeşlerimize Hep Destek Tam Destek mont kampanyasını duyurduğum yazı kısa zamanda en çok okunan ikinci yazım olmuş. En azından bu güzel grubu ve kampanyasını duyurmuş, denemiş oldum. Düzenlediğim destek kampanya ile de sadece şahsen katılmanın ve duyurmanın bir adım önündeyim diye teselli ediyorum kendimi.  Neyse belki de yaptığınla tatmin olmamak, denize iki deniz yıldızı attım diye rehavete kapılmamak en iyisidir diyor talihliye geliyorum...

Çekilişimizi bu akşam 24. noter Başkatibi Demir Beyan yaptı :)

cekilis

Kazanan  güzel yürek "Demet" benim ile paylasmamgerek@gmail.com'dan irtibata geçebilirsen sevinirim. Senden birlikte çizilmek istediğin kişi ile beraber çekilmiş bir fotoğrafını isteyeceğim. Detayları görüşürüz. Tebrikler...

Kampanyaya katılan,   para yatırdığı halde yakınım olduğu için kampanyaya katılmamayı tercih ettiğini bildiren, bloglarında duyuran Açalya, Hülya, Hilal ve Facebook ve Nurturia'da paylaşan herkese teşekkürler.

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Daha Fazlasını Yapabilmiş Olmak İsterdim"

  1. Zeynep 4 Ocak 2011 22:15
    Eline diline çabana sağlık, en azından ben dahil bir çok insandan daha fazla daha katkıda bulundun, sadece katılmak denize bir yıldız atmaktır ama hem duyurup hem de tesvik icin kampanya fikri bulmak ve ortaya koymak denize pek çok yıldızı fırlatmaktır bence..
  2. Açalya 4 Ocak 2011 22:55
    Olsun, birçok insan duydu ya sen ona bak. Biz teşekkür ederiz destek olduğun için!
  3. Evrim 5 Ocak 2011 22:49
    Zeynep, Açalya,

    Başta üzüldüm ama dün gruba yüklenen resim beni kendime getirdi. Bir mont bile ne kadar önemli aslında! 7 çok daha önemli :) Bu resimdeki 10 çocuktan 7si... http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150110126449524&set=o.21824868272&pid=7774728&id=512354523
  4. kucukdenizkizim 6 Ocak 2011 05:03
    Evrim fotografı gördüm, sayende 7 cocuk ısındı daha ne olsun, ben de daha fazlasını yapabilmeyi isterdim, çok teşekkür ederim Demir'in minik parmaklarına ben takılmışım ne mutlu :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...