Karşınızda Lego Ailesi!

Tanıştıralım; anneanne, anne, bebek, baba ve Umut... Demir bir gün en soldaki gözlüklü kır saçlıya anneanne deyince gerisini biz getirdik. Aslında biz ufaklığa Demir dedik ama o bebek demeyi tercih ediyor.  Oyunlar kuruyor. Ele ele tutuşturuyor, öpüştürüyor, arabalara bindiriyor, gezdiriyor. Daha neler kuruyor kafasında bilmiyorum. Genelde bana yani anneye otomobili kullandırıyor. Bebeği de otomobilin arkasına oturtuyor. Baba, Umut ile traktörde oluyor çoğunlukla. Anneanne de ya bizimle ya oğlu Umut ile. Bu konuda biraz kararsız :)

Dün akşam yine böyle oynarken bebek arabadan düştü. "Aaaa bak bakalım bir şey olmuş mu?" dedim. Bana baktı, baktı ve sonra "anneanne baaak!" deyip arabadan onu indirip durumu kontrol ettirdi. Dizini öptürdü! Adam resmen ben niye bakayım der gibi baktı bana.

Benim ne işim var. Ben bu filmin yönetmeniyim. Hitchcock gibi filmlerimin bir sahnesinde de görünmem....

İşte normalde araba kullanmayan benim, oğlumun hayallerindeki arabam da bu;

IMG_8226

Bir de koltuktan bir araba düşerse inip almıyoruz. Üşenmeyip hemen gidip Paslı'yı buluyoruz. Onunla çekiyoruz arabayı :))Paslı araç çekici bu arada...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Karşınızda Lego Ailesi!"

  1. Açalya 5 Ocak 2011 19:00
    aferin ona, pretend play iyidir, resimler de çok iyi.
  2. Deli Anne 5 Ocak 2011 19:46
    o arabadan ben de istiyorum ve de yan yan tek popo üstünde gidebilmeyi de istiyorum:)
  3. Evrim 5 Ocak 2011 23:10
    Resimler için teşekkürler Açalya :) Onu öyle oynarken görmek, her geçen gün daha zengin oyunlar kurduğunu görmek benim de çok hoşuma gidiyor.

    Dur yarın direksiyonu babaya verip arkada oğlumla yan tek popo üstünde gideyim :) Hem bey de sıkılmıştır traktör tepelerinde gezmekten. Manipüle edicem çocuğun bütün hayal dünyasını :))
  4. Kon-Tiki (Ashley) 6 Ocak 2011 09:04
    Lego başlığnı görür görmez geldim. Bunlar eski model Lego setlerinin halkı :) Yada Playmobilin hiç eskimeyen modelleri :)Aferin Lego oynayan çocuk iyidir .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...