Yaşasın! Çalsın davullar zurnalar!!

Tuvalet eğitimine tamamen Demir'den gelen yeşil ışık üzerine başladığımızı ama hemen akabinde dört yarım gün kreşe başladığı ve bu yüzden de tam gün ortasında mecburen bez bağlayıp evden çıktığımız için eğitimin sekteye uğradığını söylemiştim.

Sadece cuma günleri evdeyiz. Bir günden bir şey olmaz demeyip cuma günleri "Free Friday" yapıyoruz. Hem de sapına kadar :))

Her nedense, sabah kalkar kalkmaz tuvalete ya da lazımlığa oturmayı reddediyor. Bu nedenle de ilk çiş akşamdan bağlanan beze oluyor. Sonrasında altını açınca da tutuyor çişini. Akşamlara kadar! Sonunda da ya mecburen bir yere salıyor ya da bağlanan bezine yapıyor. Sadece geçen hafta bir kez babası bir şeylerle oyalayıp lazımlığa kilitleyince mecburen lazımlığa bırakmıştı. Ama yerinden kalkana kadar ne Demir, ne de Berk anlamamıştı durumu :) Bu da dayanamayıp bir yere bırakma sayılabilirdi. Biz yine de çok sevinmiş ve ailecek dansımızı yapmıştık. Çok mutlu olmuştu.

Ama, ama bu gün... Her zamanki gibi bir free friday günü gibi başladı. Sabah beze yapıldı. Sonrasında bez çıkarılıp atıldı. Öğlen uykuya yine bezsiz yatıldı. Korkmuyorum, artık eminim; bu sıpa uykuda çişini tutuyor. Bizim yatağa bile rahatlıkla bezsiz yatırıyorum. Neyse, kalktığında biliyordum ki artık çişi vardı. Lazımlığı ortaya getirdim. "Bak, çişin varsa buraya yapabilirsin. Çok kolay! Bırak pipi gıdıklansın ve çiş yapsın" dedim ve yanından ayrıldım. Pek de ümitli değildim. Bir kaç dakika sonra "Annne, annee baaaah baaaah" sesi ile kafamı kaldırdığımda bizimkinin çiş dolu lazımlığı çalkalaya çalkalaya taşıdığını gördüm. Bir heves tuvalate döküp, sifon çekip, dans ettik. Yine çok sevindik. Ama bu sefer ben daha çok...

Daha çok yolun başındayız ama olsun tamamen kendi kendine olan bu gelişme önümüzdeki bezsiz günlerin habercisi diye seviniyorum sadece. Şimdilik bu da bana yeter :)

İyi hafta sonları...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

7 Response to "Yaşasın! Çalsın davullar zurnalar!!"

  1. DeryAze 25 Şubat 2011 21:02
    gözünüz aydııın :))
  2. Pelin 25 Şubat 2011 22:46
    Afferin oglusumaaaa :) Sinan'la okuduk, gozumuzun onunde canlandi elinde lazimligi sallaya sallaya gelisi ve seslenisi, cok gulduk :) Deneyimlerime gore diyemeyecegim :) gozlemlerime gore, tabii ki egitmeye ogretmeye calismak, yol yontem gostermek ve dogru yonlendirmelerde bulunmak onemli ve gerekli ama cocuklar neyi ne zaman nasil yapacaklarsa oyle yapiyorlar... Buyukler sadece yapacaklari konusunda onlara itici, harekete gecirici bir guc olusturuyorlar...
  3. çocukça yaşamak 25 Şubat 2011 23:52
    ne mutlu size allah benim minik kızıma göstersin ama daha zamanımız var.gözünüz aydın diyelim umarım böyle devam eder...
  4. umut 26 Şubat 2011 15:14
    Demir'i de, pipiloşunu da, sizi de trebrik ederiz efendim. Lazımlıklarınız hayrolsun.
  5. Yasemin Aktuğ 26 Şubat 2011 16:03
    devamı gelir öyleyse. hadi hayırlı olsun.
  6. Bahar 28 Şubat 2011 10:24
    Gözün aydın, ben de bekliyorum bu günleri :)
  7. Zeynep 28 Şubat 2011 22:02
    gözünüz aydın, aferin kuzuma.. :) yerim onu , lazımlığı getirişini hayal edebiliyorum :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...