Sakın Gitme!

Nisan başından beri öyle güzel ki havalar içim kıpır kıpır. Seke seke gidesim geliyor yollarda... Bütün ağaçlar rengarenk çiçek açtı. Hele Demir'in kreşine yürüdüğüm yolun üzerinde koca koca pembe çiçekli bir ağaç var. Öyle güzel kokuyor ki... Genizim yanana kadar içime çekiyorum kokusunu ama yine de doyamıyorum. Adını bilmiyorum ama kokusu hafızama kazılı. En az on metreden esir alıyor adamı her adımda başka güzelleşiyor, ağacın altında ise baş dondurucu oluyor.

Hava da adamı ne terletir ne üşütür ya o cinsten. Batı Avrupa'dayız her an bozabilir diye her günün tadını çıkarmaya bakıp, nazar değer diye de pek ağzımı açmıyordum. Ama bu gün bir baktım on günlük hava tahmininde tek bir gün bile bulutlu değil ve hep 20 derecelerin üstünde artık paylaşmanın vaktidir dedim; İLİKLERİMİZE KADAR BAHARI YAŞIYORUUUUUUUUUUUZ....


Biraz da reklam :) Alternatif Anne'deki yazım için tık

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

3 Response to "Sakın Gitme!"

  1. Zeynep 19 Nisan 2011 10:04
    Biraz buraya gelebilir mi? İzin versen azcık? :)
  2. Evrim 19 Nisan 2011 10:40
    Iııh ıııh olmaz :) Bir baharımız var zaten :) Gecen nisan-mayıs da pek güzeldi. Ağustosu biliyosun :)) Kış geliyor Ağustos'ta! O yüzden salmam bir yere :)
  3. çocukça yaşamak 19 Nisan 2011 13:00
    biz türkiyede nisan ayınsa yağmuru ve soğuğu yaşıyoruz hala o güneş buraya ne zaman gelecek acaba?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...