Aşığım Aşık!

Biz bu 2.5 yaş güncellemesine bayıldık! 27 Nisan'a kadar bir melek bir şeytan olan sıpamıza bir haller oldu. Lokum, lokum... Tadından yenmiyor. İşte size yaşadığımız diyaloglar;

  • Oyuncakçıdayız. Demir bir arabayı eline almış bana doğru yaklaşırken daha kaşımı bile kaldırmaya fırsat olmadan "Benim var evde bundaaan" diyerek arabayı yerine koyar.

  • Mutfakda yemek yapıyorum hadi oynayalım diye gelir "Annemin işi vaaay" diyerek kendiliğinden geri döner

  • Kreşten çıkmış bir yere gidecekken parka doğru yeltenir. Daha ağzımı açmadan "Pis di mi anne?" der. Parklara pis demiyoruz tabi ki ama geçen sene Ekim'de Bodrum'da yağmur yağdığı bir gün kaydıraktan kaymak istemişti. Ben de sadece hayır demek yerine kendi vazgeçer umudu ile yanına kadar götürmüştüm. İşe yaramıştı! Şimdi ne zaman bir parka itiraz edecek olsak pis olduğunu düşünüyor fil hafızalı.

  • Yolda giderken "Bitttübi vey" der ve daha cümlesini bitirir bitirmez "Bittübi yook, evdeeee" diyerek kendi cevabı verir.
Sadece bunlar da değil ki! Hadi uyuyalım "tamam", hadi üstünü çıkaralım, giyinelim "tamam", hadi kapatalım bunu "tamam"... Son günlerde sık sık Allahım bunu hakketmek için ben ne yaptım diyorum.

Tabi çocuk 7/24 böyle diye düşünmeyin. (Burada nazara karşı önlemimi alıyorum :)) Dün piknikte ilk defa tavla ile tanıştı. Şezlongda nereden baksanız bir saatten fazla tavla ile oynadı. Pulları üst üste, yan yana, bir siyah bir beyaz, türlü şekilde dizdi ve oyaladı işte kendini. Bu işin melek modu tabi. Sonrasında bir türlü patlayamayan 4. büyük azı bir kez daha yoklayınca ( Benim oğlum arıza çıkarmaz çıkarıyorsa dişi çıkıyordur :P Ama gerçekten çıkıyor. Cuma günü de ağrısı var diye aradılar da gidip kreşten almak zorunda kaldım) bir yandan kulak tutup bir yandan içinde henüz ölmemiş olan canavarı çıkarttı ortaya. Önce pusette koca tavla ile birlikte uyuyacağım diye tutturdu. Tamam, mümkün olsa uyusun sorun değil de tam dalacak elinden tavla kayıyor ve ayılıyor. Tabi sinirleniyor derken zor zahmet uyudu. Uykudan daha da ağrılı uyanınca iyice beter oldu. Aslında bizim olmayan tavlaya sarılarak evimize dönmek durumunda kaldık. Ağrı geçince normal moda geri döndük.


Okuyan herkesin bundan çok daha iyi versiyon güncellemeleri olsun :)

Piknik sonrası evde ağrısi geçtikten sonra "hadi oğlum poz ver -tamam" fotoları da bunlar :)

Edit; Arkadaş fotoğrafları ulaştırdı. İşte o tavla ve şezlong!!!



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Aşığım Aşık!"

  1. Duygu Meriç 9 Mayıs 2011 12:08
    Ay MAŞALLAAAAHHH. Darısı başımıza. Biz de de tam tersi bir manzara var bu aralar. Her şeye itiraz, kocaman Hayııırrr, yapmıycaaam, ben giyiceeem, ben tutcam, tutmuycaaam. Hep bi olumsuzluk. Arkadaşların akabadayılık, Aşırı derecede anne isteyi. Kreşteki öğretmenleri bile toplantıya gittiğimde azıcık endişeli "nasıl davranalım" diye bana soruyor. Arkadaşlarına kafa tutmasına alışkınlar ama son zamanlarda masann üstüne çıkıp "sen suuss, konuşmaa" diye öğretmeninede bağırır olmuş. Çocuğu 2-3 yaşında olan tüm anne babalara bol sabırlar diliyorum :))
    Buda bir dönem diyip geçiyorum ama zor bi dönem.
    Sen bu günlerin keyfini sür bol bol. Çünkü aniden tam tersi halde alabilir yakında.
  2. çocukça yaşamak 9 Mayıs 2011 15:05
    maşallah nazar değmesin biz görebilecekmiyiz acaba o günleri.şöyle şaşkınlıktan ağzımız açık kalacak mı?
  3. Evrim 9 Mayıs 2011 19:41
    Duygu her gunu bu gun son olur belki diye yasiyorum zaten :) Daha once bahsettigm kurumdaki kadin 2 yas durumumn cocuktan cocuga degistigini kiminde bir kac ay surdugunu kiminde ise 4 yasa kadar devam ettigini soyledi! Bu surecte senin verdigin tepkilerin de cok onemli oldugunu soyledi. Insallah tum bunlari toparlayip yazacagim bir gun.

    Serap hepimiz gorecegiz bir gun hepimiz :) Ama biraz gec ama biraz erken. Bizim de ne olacagimiz belli degil. Yarin sabah neye uyaniriz bilmiyoruz :)
  4. Zeynep 10 Mayıs 2011 15:44
    Evrim çabuk toparla da yaz bi zahmet:) Yoksa her bi haltı kendim yapacağım ama anne illa da yanımda olsun, hadi anneyi yanımıza zımbaladık, o zaman ağlamaya ne mazeret bulsam da çıngar çıkarsam modunda gezen oğlanı nereye koyacağımı şaşırmış vaziyetteyim, malumun :))Kırbinküsürkere maşallah bu arada :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...