Çocuk İşte! Saçmalıyor!

Baharla birlikte Avrupa'nın göbeği demeyip sivri sinekler çıktı piyasaya. Geçen sene olduğu gibi yine ısırmışlar Demir'i. Fena kaşınıyor yavrum. Dün bana "Paysüüüm (parfüm) süüüy" dedi ve bende bir senedir biriken bütün jetonlar patır patır düştü!

Bir yerinde ufacık bir çizik, kabartı olsun hemen parfüm sürmemi istiyordu. Çocuk bu, saçmalıyor diye düşünüp yaralara parfüm sürülmez deyip geçiyordum. Ama dün söyleyince anladım ki geçen sene bir gece ısırılan yerleri çok kaşınınca kolonya sürmüştüm. Çocuğu nasıl rahatlattıysa her derdine çare olacağını düşünmüş. Kolonya ise parfüm değil mi zaten? Alkol oranı yüksek ve kokulu... Daha ne olsun! Sen onu kalıplaşmış beyninle farklı yere konumlandırdın diye parfüm olmaktan çıkmaz ki kolonya! Sonra böyle çocuğun ısırıklarına kolonya döküp bir de üstüne yaralara parfüm sürülmez dersin...

Bu küçücük olay bile derin derin düşündürdü beni. Çocukları ciddiye almak gerek, onlar saçmalamaz. Saçmaladıklarını düşünerek benim gibi asıl saçmalayan ve hataya düşen oluverirsin, haberin olmaz

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

1 Response to "Çocuk İşte! Saçmalıyor!"

  1. Zeynep 6 Mayıs 2011 11:14
    evet evet evet, saçmalamaz haklısın ve söyledikleri her şey ya bizden duyduklarıdır yada yaptıklarımızdan çıkarımları..O yüzden onları izleyip izleyip silkeleniyoruz ya habire :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...