Erkek Olursa Hastane Bırakın 2

Aşağıdaki yazı geçen sene bu gün post ettiğim ile aynıdır. Blog tutmaya başladığım yani kendim yazıp kendim okuduğum zamanlarda yazıldığı için ve ayrıca her yıl bu eşek herife yeni bir yazı yazamayacağım için kendimi tekrar etmekte bir sakınca görmedim :)

İkinci çocuk mu?, Daha neler?, Demir daha dün doğdu!, Deli misiniz?, Anne ya insan bir kuyuya bir kere düşer, nasıl ikinciye düştün de Umut'u yaptınız?
Ooo daha neler dedim kimbilir....

Bu gün ise -panik yok- hala ikinci çocuğu düşünmüyorum ama şunu düşünüyorum;

Şimdi bu çocuğun,

Anasının kucağına sığma yarışına gireceği,


Birlikte kırlarda yuvarlanacağı,



Ağaç tepelerine çıkıp, tükürme yarışına tutuşacağı,


Aynı odayı paylaşacağı, bazen de paylaşamayacağı,


Portakalını kardeş payı edeceği,


Birlikte saçmalayacağı,


Karne sevincini paylaşacağı,


Düğününde -buna dans denirse- dans edeceği ya da yine saçmalayacağı diyelim :)


Ama çok seveceği, hep seveceği...



En önemlisi çok sık görüşemese de bir araya geldiklerinde bir şekilde birbirlerini anladıklarını çok derinden hissedeceği, arada eşeklik etse de kızamayacağı, ne yer, ne içer, ne yapar diye bazen endişeleneceği, bu endişeler ile arkasından hafiyelik bile yapacağı, ooooo daha neler neler hissedeceği AYNI KARINDA CAN BULMUŞ bir kardeşi olmayacak mı şimdi ?

Erkek olursa hastanede bırakın yenisini alırız dediğim için özür dilerim :P

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN KARINDAŞIM.....

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :)
Paylaş

6 Response to "Erkek Olursa Hastane Bırakın 2"

  1. Itır 27 Mayıs 2011 14:29
    Ahhh gözlerim doldu! İyiki 2. yi doğurmak üzereyim dedim birden ve çok mutlu oldum!! :)
  2. Evrim 27 Mayıs 2011 14:47
    Doğurmak üzere olma doğur artık, 41 haftalık görünüyor blogda :) Şaka bir yana o zamanını bilir zaten, sağlıkla kucağına alırsın inşallah...
  3. Yasemin Aktuğ 27 Mayıs 2011 14:59
    bende söylediklerine canı gönülden katıldığım için doğurmak üzereyim şu an.
  4. serap-asya 27 Mayıs 2011 15:12
    çok güzel bir yazı olmuş.insanın kardeşinin olması güzel ama ikinci çocuk düşünülür :D
  5. Adsız 27 Mayıs 2011 21:11
    Ağladım ya! Ne mutluyum ki benim de aynı duyguları hissettiğim, beraber büyüyüp herşeyimi paylaştığım, beni çok iyi anlayan ve her zaman yanımda olan; güven duyduğum ve çok sevdiğim bir erkek kardeşim var. İyi ki erkek olmuş, iyi ki alıp eve getirmişler :)
  6. Adsız 27 Mayıs 2011 21:11
    Rana ben, adsızım ama olsun :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...