Evdeki Lu-ANA-park

Oldum olası uzaktan lafla, ici-böcü ile çocuk sevemedim. Hep vıcık vıcık, hep hırpalayarak... Berk de benim gibi. Alıştırdık tabi Demir'i. Şimdi doğal olarak o da hep atalım, tutalım, sallayalım, döndürelim, uçuralım istiyor. Eee büyüdü de sıpa, yoruyor adamı. Döndürürken kollarım, uçururken bacaklarım kopuyor. Bazen "Baban işten gelince yapsın. Bak ellerim nasıl acıdı" diyorum da insafa gelip "Babam büyük, babam uzun, babam gütlü (hayır burada ikinci harf değil üçüncü harf değiştirilerek okunacak :))" diyor. Ama tabi yine de tamamen sıyrılmak mümkün değil. Zaten gücüm yettiğince ben de keyif alıyorum.

Bakın bizim evdeki Lu-ANA-park'da neler var;


Daha küçücükken girdiğimiz bu çamaşır sepetini henüz parçalayamadık. En büyük eğlencelerimizi bununla yaşıyoruz. Kollarım kopana kadar dönme dolap oluyor mesela. Eskiden dönerken alçaltır, yükseltirdim de. Şimdi pek mümkün olmuyor. Yani aynı zamanda bir çeşit balerindi de... Kollarım koptuğu, tutacak yerleri ellerimi kestiği yerde halının üstünde döndürerek gezdirip, sallıyorum, bir yere çarpmış gibi aniden durduyorum. Çarpışan araba ve Fincan gibi! Bazen de halı deniz, çamaşır sepeti dalgalar ile boğuşan bir gemi oluyor. Çalkalanıyor, son noktada mutlaka devriliyor gemi ve Demir halı da yüzüyor. Alın size Adventure Park...

Bungee Jumping de var bizim evde! Ayaklardan tutuyoruz kan beyne dolana kadar ters tutup dönüyoruz.


Bir de her gün mutlaka uçuyoruz! Ben sırt üstü yatıyorum. Ellerinden tutup ayaklarımı karnına koyup kaldırıyorum. Sonra ellerini bırakıyorum. O da kanat çırpıp uçuyor . Bu da kuş simülatörümüz :)

Bu görüntü video çekimi değil seri çekim fotoğrafların birbirine eklenmesi ile oluşturulmuştur.

Para ile değil ATP ile çalışan bu lu-ana-parka, bir parmak havada hayal edebileceğiniz en peltek "S" ile "Bu Son" demiyor mu gel de kopan kollarını, bacaklarını, kesilen ellerini düşün.

Ah bir de bu sonlar bitse...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

3 Response to "Evdeki Lu-ANA-park"

  1. FADİŞ 16 Mayıs 2011 08:20
    Maşallah Demir'e, çok tatlı bir kuzu. Kendisi pek şanslı baksana lunapark için uzağa gitmesine gerek yok:)
  2. Duygu Meriç 16 Mayıs 2011 08:53
    Minikkk kuşşşşş. Yerim seni :))
  3. Evrim 16 Mayıs 2011 10:11
    teşekkür ederim fadiş :) O videoyu yaparken çok eğlendim Duygu :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...