Teyze Oldum Ben !!!

Daha küçücüktük teyze kızıyla...

Onun bir abisi ve benimse bir erkek kardeşim vardı. İkimizde ileride teyze olamayacaktık. Bir gün bu durumdan hayıflanırken birbirimizin çocuklarımızın evrim ya da pelin teyzesi değil sadece teyzesi olmaya söz verdik. Ve öğrendim ki işte o teyze kızının dün gece bir yavrusu olmuş. Dayısı da sağ olsun taze taze fotoğraflarını göndermiş. Göz yaşlarıma engel olamıyorum. Teyze oldum ben!! Ah bir de yanında olup koklayabilseydim...

Hoş geldin teyzem, Çınar'ım...



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "Teyze Oldum Ben !!!"

  1. Zeynep 26 Mayıs 2011 08:28
    Evrim ne güzel haber bu!! :)) Sağlıkla büyüsün, upuzun yaşları olsun Çınar' ın..Çok sevindiiiim :)
  2. Burcu Çalışkan 26 Mayıs 2011 10:02
    Bende aynı şekilde teyze olanlardanım nasıl heyecan verici bir şey bilirim. Sağlıkla büyüsün kuzunuz :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...