Evde Kısa Bir Tatil

Perşembe ve cuma tatildi burada. Ne tatili olduğunu bilmiyorum. Ne önemi var ki zaten! Yatıyoruz, yuvarlanıyoruz. Bir de bol bol uyuyoruz. Demir bile tatil havasına girdi. "Babam tatil, annem tatil, ben tatil" diye geziyor ortalıkta. Hiç yapmadığı kadar uzun öğle uykuları yapıyor. Öğle uykusundan kalkması, bir şeyler yiyip, giyinip çıkmamız öğleden sonra dördü buluyor. Ama sorun yok! Hava akşam ondan sonra kararıp, trafik ve uzun mesafe gibi bir derdimiz olmayınca günleri kaçırmadık, yakaladık hep...

Perşembe benim günümdü. Demir babası ile hayvanat bahçesine gitti. Ben ise evde tembellik ettim. Berk, hem Demir'i hem fotoğraf makinesini zapt edemeyeceğini söylediği için o güne dair hiç fotoğrafımız yok. Ama yıllık aile üyeliğimiz olduğundan hayvanat bahçesine gitmenin suyunu çıkardık zaten. Geçenlerde Demir'in tuvaleti geldiği için hayvanat bahçesine girdik ve hazır girmişken de bir maymunlara bakıp çıktık. Görmediğin bir üyeliği olmuş... durumundayız anlayacağınız. Özetle zaten herkes bıkacak hayvanat bahçesi fotoğraflarından.

Cuma parka gittik. Ailecek kuma bulandık. Bir de ilaveten fotoğraf makinemiz. Koca kişisi çok kızdı!

Bunlar kumsuz ve az kumlu fotoğraflar;

Bu da bir kumla bütünleşme fotoromanı;

Cumartesi acayip bir sıcak vardı. Herkes plajda gibi geziyordu sokaklarda. Evlilik yıl dönümümüzde -etrafta Türkçe bilenin azlığının da verdiği cesaretle- bol bol popo, bacak, meme eleştirisi yaptık kocayla :)

Ben bu bakışlardan ve dokunuşlardan sonra nasıl tamamlayabilirdim ki günü? Tabi ki mutlu, hem de musmutlu...

Peki Demir böyle gıdısından aka aka dondurma yedikten sonra nasıl hissedebilirdi ki? Tabi ki mutlu, hem de musmutlu.

Pazar mı? Pazar -yani bu gün- ise parttime değil fulltime evde yuvarlanmaya karar verdik. Yaşasın tembellik!

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :)
Paylaş

3 Response to "Evde Kısa Bir Tatil"

  1. serap-asya 5 Haziran 2011 23:40
    dopdolu geçmiş ne güzel keşke türkiyede böyle tatiller olsa gerçi varda özel sektöre yok maalesef.demirin hallerine bayıldım hele kumda olanlar gerçekten özgürlüğünü ilan edişinin resimleri olmuş.evlilik yıldönümünüzde kutlu olsun bu arada allah nice seneler göstersin...
  2. yeliz 6 Haziran 2011 10:21
    hihi şahane fotolar:)))
    daha önce demiş miydim, Demir çok ama çok güzel bir çocuk. ekrana tükürerek maşallah diyorum.
  3. Yasemin Aktuğ 6 Haziran 2011 21:07
    Hakikatten fotolar süper, hele o dondurma fooğraflarına diyecek söz bulamıyorum.
    Tatilin keyfini çıkardığınız her kareden belli oluyor. İyi tatiller.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...