Mini-mi-büs


Mini-mi-büs! Demirce minibüs demek. İki yaşına kadar pek de konuşamadığı için daha zor olmalı diye düşünüyor sanırım. İşte böyle olduğundan da zorlaştırıyor bazı kelimeleri.

Geçen gün aslında resim çizmek için hiç de uygun olmayan kesik uçlu sarı fosforlu kalemi kapmış ve yukarıdakini çizmiş. Profil çizsse bile arka farların ikisini de hep görünür çiziyor yavru kuşum. Hatta bazen dört tekerleği de konduruyor aşağıya. Biliyor ya, oradalar ya... Bu sefer iki tekerlek çizmiş ama arka farlar yine çift. Ön nedense tek! Aracın üstündekinin ne olduğunu sordum. "Bivol (bavul)" dedi ve sonra koşarak odasına gitti. Nefes nefese resimde gördüğünüz arabasını getirdi. Pardon minibüsünü! Sakın araba demeyin hoşlanmıyor! Mini-mi-büs çizmiş O.

Aracın kıçını belki biraz daha uzatacaktı garibim ama şimdilik bizden bu kadar ince motor gelişim...


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :)
Paylaş

4 Response to "Mini-mi-büs"

  1. Zeynep 15 Haziran 2011 08:18
    Yerim senin Mini-mi-busunu :)
    daha ne olsun annesi yaa, masallah kuzuya :)
  2. yeliz 15 Haziran 2011 08:41
    süpermiş vay be dedim:)
  3. Duygu Meriç 16 Haziran 2011 08:25
    Kızım bu çocuğun görsel zekası olağan üstü yaa. Biliyorsun ben resim konusunda yetenekliyim ama 2,5 yaşında bunu çizdiğimi hiç sanmıyorum :)
  4. Adsız 5 Ocak 2012 12:26
    Mini-mi-büs diye okuyunca aklıma geldi, benim de kardeşim soru eklerini bir türlü doğru yere koyamazdı da bir keresinde binanın önünde bayrak görüp anneme "burası kara-mı-kol" diye sormuştu:) Rana
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...