Küçülen Bir Popo ile Eskimeyen Bir Kaprinin Hikayesi


Teyzesi evlenirken 7 aylıktı Demir. Giydiği kıyafetleri henüz pek taşıyamiyordu ama da yine de heves etmiştim. Boyuna göre bir gömlek, bir papyon edinmiştim de altına bir türlü bir pantalon uydurmamıştım. Sonunda pes edip bir kot alıp geçtim. O aylarında tosun paşa olduğu için hep yaptığım gibi ayına göre bir beden büyük 9-12 ay aldım. Olmadı! Nasılsa olur, olmazsa belini büzer giydiririm diyerek 12-18 ay bedeni ile değiştirdim. O da olmasın mı!!! Tabi o zamanlar bana sorsanız hafif toplu oğluma laf etmedim de markanın bedenlerinin küçüklüğüne dem vurarak el mebcur 7aylık çocuğa 18-24 ay bedeni aldım. Hem de belini hiç büzdürmeden giydirdim.


Sonra aradan bir seneden fazla geçti. Demir aynı pantalon ile bu pozu verdi. Normaldi tabi, pantalon zaten 18-24 ay bedeniydi ve Demir de zaten bu aralıktaydı. Yaz sonunda Belçika'ya dönerken ise pantalonu emekliye ayırarak anneme bıraktım.


Aradan bir sene daha geçti. Annemin odamızdaki dolaba koyduğu emekliye ayrılmış kıyafetlerin arasında yine bu kapri elime geçti. Bir deneyeyim dedim. Bizim 18-24 aylık kapri 32 aylık çocuğun totosundan düşeyazmasın mı!

Bu markanın bedenleri de çok büyük oluyor canııım...

İşte henüz üç yaşını doldurmamış bir çocuğun üç yazdır giydiği pantalonun hikayesidir bu.
Daha nasıl hakkını verir bir pantalon kendisine verilen paranın,
Ve bir toto daha ne kadar yerinde sayabilir,
Ve ve ben bu yaz da mı emekliye ayırmasam bu kapriyi!


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :)
Paylaş

10 Response to "Küçülen Bir Popo ile Eskimeyen Bir Kaprinin Hikayesi"

  1. yeliz 4 Temmuz 2011 11:14
    :)) bizde de 3. yazdır giydiği bir t-shirt var. 6 aylıktı aldığımda işin komiği 9-12 aylık bir bedendi. Hala giyiyor:)
  2. Hülyanın Tunası 4 Temmuz 2011 11:27
    rekor bende. tuna dogdugunda kanz'dan 3-6 ay bedeninde bi şort hediye geldi. 9 aylıkken normal şort gibi giydi. 2 yaş civarında basbaya kısa şort oldu. şimdi don niyetine giydiriyorum. 5 yaşa dek giyer sanırım. 1 yaşında alıdıgım diz hizası şortlarını da hala giydirebiliyorum bu arada.
  3. Evrim 4 Temmuz 2011 11:43
    Bizim sonrası değilde başı ofsayt aslında. 18-24 ay bedeni aldık 7 aylık çocuğa. 3 kere mağazaya gittim şok oldu görevliler. Bir de 2. ye değiştirmek istemediklerinde çemkirmiştim. Benim çocuk 7 aylık, sizin bedenleriniz tuhaf diye :))

    Hani bir de palaskalı, kemerli, düğmeli yani böyle beli lastikli, penye olmayan olmayan kaskatı bir kot olunca "eee artık olmaz herhalde" deyip, deyip kaldırdım hep. Vaz geçicem herhalde artık kaldırmaktan :)
  4. kuzunun annesi 4 Temmuz 2011 11:44
    Hiç böyle bir kıyafetimiz olmadı , haboyna büyüğünü al al , böhü:((
  5. elif-kayra 4 Temmuz 2011 11:54
    ne iyi olmuş,
    3 sezondur kullanıyorsunuz ama ençok ben son karelerdekini yakıştırdım.
  6. çiğdem 4 Temmuz 2011 13:32
    slm kızım zeynep 2.250 gr dünyaya gelmiş ve 1 yaş doğum gününde 10.250 gram olmuş bir kızdı aynen dediğin gibi hep yaşından bir beden büyük alırdım ve şu anda kızım tam 40 aylık ve 14 kilo ama boyu uzun diye seviniyoruz :)) yani kızıma 1 senede 8 kilo aldırdım ama nezaman kendi yemeye başladı vede iştahsız bir çocuk oldu yani 2 senedir 4 kiloyu zor aldı kilo almıyorlar maalesef
  7. Zeynep 4 Temmuz 2011 15:47
    Demir' in 9-12 ay olan kırmızı/pembe tshirtu hala oluyor bize :) 9-12 ve 12-18 ay sortlarını da giyiyor. Demek ki popolar bir yerde sabitliyor uzunca sure..
  8. Evrim 4 Temmuz 2011 18:54
    Altlar iyi de t-shirtler pek olmuyo Demir'e. 2 yaşları bile giydiremiyorum. Hep göbek üstü kalıyorlar. Hani uzun boylu da değil öyle pek ama olmuyo işte.

    Çiğdem, bizim dobişko 7 aylıkken 10.160 gr dı. Sağlam azar işitmiştim doktordan o yüzden pek unutmuyorum :) Sonradan aynı sizin gibi bizde de iştah miştah hak getire.

    Elif, ben de en çok bu sene yakıştırdım. Sanırım bebek vücudu gidip adam adam olmaya başladığından :)

    Kuzunun annesi, küçülmesi de ayrı bir zevk veriyor adama. Aman da çocuğum yine büyümüüüüüş :))
  9. YesiM 6 Temmuz 2011 13:51
    Ohh ne guzel tepe tepe giymis Demircim sortunu :) Ela'nin evde uzerinden dusurmedigi beli lastikli etegi 9-12 aylik :) Ama sizinki basbaya kot gibi biseymis, ben de en son fotodakileri yakistirdim getir buraya giymeye devam etsin :)
  10. Deli Anne 12 Temmuz 2011 21:52
    Ahahha! Bende de buna benzer bir hikaye var.. bir kapri gene ne ilginçtir ki. Selim bebekken aldım gene 18+ için.. bebekken giydi, 18. ayında giydi, hatta öyle ki 4 yaşında bile şort niyetine giydi. Bu sene kerim'e deneyeyim dedim amanın oldu.. şimdi bir de o yaşayacak bu aşamaları inşaallah:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...