Anneye Ders: Oyun Bu Oyun!

Dün iPod'da oyun oynarken "Oğlum bir izin var şunu yapayım, çok önemli" dediğimde 
"Anne, önemli değil. Oyun bu oyun!" 
diye lafı gediğine koyunca seni öpücük manyağı yapmak istedim ve yaptım...


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Anneye Ders: Oyun Bu Oyun!"

  1. Evrim 18 Ağustos 2011 11:03
    Anne dersi, çocuk da öpücüğü :))
  2. Sevgi 18 Ağustos 2011 11:09
    :)) oy kuzum.. zeka küpü olcek bunlar..
  3. Adsız 19 Ağustos 2011 15:55
    Yazıyı okuyunca sandim ki bu yazıyı ben yazmışım :) icimdekileri dokmussun. ben de son 1 senedir dilini bilmedigim bir ulkede yasamaya calisiyorum. ogluş 15 gune sonra anaokuluna baslayacak ve kendimle basbasa kalacagım sabahları iple cekiyorum :) kalemine saglık
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...