Bilim Adamları Açıkladı! SON DAKİKA

Güneş sisteminin en büyük gezegenin neden Jupiter olduğu Demir Ulsoy tarafından açıklandı!

Yemeklerini güzel yemiş de ondan! Akılsız Merkür'de yemediğinden minicik kalmış.

Bilim dünyasına hayırlı olsun...


Öğle uykularını bırakma aşamasındayız. Çünkü geceleri ben onu değil o beni uyutmaya başladı. Tek sorunumuz öğlen kreşten aldıktan sonra 15 dk lık eve yürüyüş yolunda içi geçiyordu. Bu gün önlem olarak 2 haftadır tamirde(!) olan ipod touchı tutuşturdum eline. İşe yaradı! Gezinirken aşağıdaki videoyu bulmuş. "Anne bunlar gezezen" diye geldi. Dünyayı gösterdi, diğerlerini sordu. Saydım ben de. Ne anlatacağım henüz üç yaşında bile olmayan çocuğa gezegenler ile ilgili! "Bak en büyük Jupiter" dedim. İşte yukarıdaki açıklama geldi;



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Bilim Adamları Açıkladı! SON DAKİKA"

  1. Ege'nin Annesi 3 Ağustos 2011 18:36
    Canım benim, çok güldüm çok:)Haklı ama Demir Armastrong:)
  2. Evrim 4 Ağustos 2011 10:39
    Biz de çok güldük, biz de :)) Bütün gün devam etti bu "gezezen" muhabbeti. Anne bu jupiten, bu BİZİM dünya. Ben satün'e gidicem :)) Komikler, komik her evde bir sitcomcu :))
  3. Duygu Meriç 5 Ağustos 2011 09:47
    ahah cok tatlisin sen yaa :)
  4. Gulcin 11 Ağustos 2011 18:58
    yalniz sunu soylemek istiyorum bize okulda ogrettikleri "merakli jale dun macta..." diye giden gezegen akilda tutma cumlesinden daha iyi buldugu :) aklimizda kalsin :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...