Karga Karga Gak Dedi


Her annenin ve her çocuğun en az bizim kadar iyi yapabileceği kolay bir aktivite size.

Baş ve gövde için iki yuvarlak çiziyorsunuz ama içini boyamıyorsunuz. Ben çok kalın bir fırça ile neredeyse parmak kalınlığında çizdim ki kolay kolay dışarı taşıramasın boyayı. Gaga ve ayaklar size ait. Halkaların içini çocuk boyadıktan sonra "uçması için kanada ihtiyacı var" gibi bir kaç cümleden sonra her iki elini boyayıp kanatları ellerini basmasını isteyerek yaptırıyorsunuz. Bizim ki çok kıpırdak bir karga oldu. Sol kanat çırpıntılı...

Biz sonrasında kuş gibi kanat çırparak, uçak gibi pike yaparak uçmak üzerinden devam ettik. Gerisi size kalmış.

İyi planlayamadığım için elleri basmak için yeterli yer kalmadı ama Demir yine de çok sevdi. Akşam daha "merhaba" bile demeden eserini gururla sundu babasına. Ben de sevdim çünkü çocuğun yapacakları ve sizin yapacaklarınız çok net. Hile, hurda yok ve buna rağmen sonuç gerçekten bir şeye benziyor.

Bu benim aklıma geldi demek isterdim ama değil. Asıl düzgün yapılmışını da görmek isterseniz;


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

0 Response to "Karga Karga Gak Dedi"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...