Rüya Gibi...

Rüyamda görsem kesinlikle hayra yoracağım, yüzüme tüm gün sebepsiz bir gülümseme yapışmasına neden olacak bir olay yaşadım, yaşadık. Zaten iki gündür Berk'e dönüp dönüp "Biz geyik sevdik yaa" deyip duruyorum. Tarif etmesi çok zor bir duygu. Bu güne kadar hayatımıza sadece kitaplarla, belgesellerle, çizgi filmlerle (Bambi!) girmiş bir hayvanın dört bir yanımızı sarması, onları kafes arkasında değil özgürce koştururken görmek, hele bir de "ceylan gibi ürkek" lafı varken bir değil bir kaçını birden okşayabilmek, besleyebilmek çok ama çok güzeldi. İnanılmaz bir keyif aldık. Tabi ki Demir en çok keyif alandı. Buyurun;

Geyiğin diline dikkat :)
Beslerken eller  geyiğin ağzının içinde. Dönerken huylanma ile beraber mutluluk...
Geyikler sarmış dört bir yanını...  Karşısındaki geyiği öptüğünden şüpheleniyorum :)
Mutluluk...
Almanya'da firari bir Türk! Soldaki uyarıya  dikkat!
Dört köşe....
Geyikler sayesinde edinilmiş Alman kanka. Ortak tek bir kelime yok ama çocuklar uyumu ve ortak noktayı öyle kolay yakalayabiliyorlar ki, öyle birlikte hareket ettiler ve coşkularını paylaştılar ki... Aslında tek yaptıkları geyik muhabbetiydi :))

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Rüya Gibi..."

  1. Sevgi 22 Ağustos 2011 10:48
    harika resimler bunlar bayıldım.. bizde hayvanat bahçesi ziyaretimizde en çok geyik ve ceylanları sevmiştik.. ama uzaktan.. siz dokunabilmişsiniz ne güzel.. ne büyük bir şans..
  2. yeliz 22 Ağustos 2011 11:49
    çok güzel bir anı, bambi resmen yav:)
  3. içimizdeki karnaval 22 Ağustos 2011 12:05
    İnanmıyorum ya , ne güzel bir parkmış..geyikler çok güzel görünüyor ...
    Orada olmak isterdim doğrusu,çok imrendim :)
  4. Gulcin 22 Ağustos 2011 12:23
    vallaha bambi :) harika bir sey bu bayildim. Hem de hayvanat bahcesi degil, teller yok, dogal ortamlari kosuyorlar sahane! Ama ben Demir kadar cesur olabilir miydim bilemedim nasil da dalmis aralarina :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...