Sinema Ateş ve Astronomi Ch.3 - Dünya En Ne ?

Dünya ve ay nerede? soruları, gezegenler ve büyüklüklerinden sonra astronomi serisine devam...

Pazar sabahı çok hevesli, keyfi yerinde ama biraz sıcak kalktı Demir. Ela ile ilk kez sinemaya gidecekleri için çok heyecanlıydı, özenle kıyafetlerini seçti ama hevesi biraz kursağında kaldı garibimin. Saatler ilerledikçe ara ara kendini toparlayıp gülmeye, eğlenmeye çalışsa da enerjisi bitiveriyordu. Kırgındı...


Planladığımızdan erken ayrılmak zorunda kaldık. İyi ki de ayrılmışız eve gelince ateşi biraz daha arttı. Sık sık buna benzer görüntüler sergiledi;


Neredeyse tüm öğleden sonrayı uyuklayarak ve uzanarak geçirdikten sonra akşam dokuz gibi de yattı. Saat gece yarısına yaklaşırken içeriden sesi geldi. Ateşten sayıklıyor diye endişelenip uçarak yanına gittim. "Güneş Nerede?, Jupiten Nerede?" diye mırıldanıyordu ama uyuyordu. Derken gözleri araladı. "Jupiten en büyük. Dünya en ne?" diyerek bir ayıldı, pir ayıldı. Ateşi düşmüştü. Ben "Dünya en, en..." diye kekelerken baba imdadıma yetişip "Dünya en mavi" deyiverdi. Gece yarısından sonra bir kaç gezegen belgeseli izleyip Demir'i ancak gece bir gibi tekrar yatağa sokabildik. Sabah altıda da sıfır ateş ve pür neşe ile uyandı. Umarım sadece bu kadardı.

Bir de sinema çıkışı sonuna kadar izleyemediğimiz bir sokak gösterisi vardı ki keyfi yerinde olsa eminim çok eğlenecekti. Artık başka sefere...


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

3 Response to "Sinema Ateş ve Astronomi Ch.3 - Dünya En Ne ?"

  1. Zeynep 8 Ağustos 2011 11:25
    aaa sinema süüpeer? Kac dakikaydı, nasıldı konsantrayon, konu neydi? Arda degil sinema cizgi filmi bile sonlandırmadıgından sinema cook uzak gelio bana.. Gecmisler olsun kuzuma..Cabucak gelmis gecmis zaten, opuldunuz ailecenek! :)
  2. Evrim 8 Ağustos 2011 11:36
    Şirinler? Hem de 3D gözlükle :) 1 saat 40 dk ama aradan sonra girmedik. Ateş ve halsizlik artmıştı. Yaklaşık 1 saat kaladıalr içeride işte. Ama normal olsaydı izlerdi diye tahmin ediyorum. Benzer uzunlukta Cars, Horton vb sevdiği şeyleri sonuna kadar evde izlemişliği var. Etkilenmiş ve hoşuna gitmiş aslında ateş indikten sonra anlattı epey :) Büyüüüük televizyon bu dolaptan daha büyüüüük, bu duvardan dahaa büyüük diye :) Gerçi gitmeden önce benim ona anlattıkalrımı heyecanla bana geri sattı ama olsun gözlerinden belliydi hoşuna gitmiş ve yine gitmek istiyor. Bu hafta anaoğul Cars22ye gidelim diyorum.
  3. yeliz 8 Ağustos 2011 13:44
    çok geçmiş olsun

    biz de ilk cars 2'ye götüreceğiz, niyetliyiz:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...