Anne Şahin ve Yavru Şahin

Anne şahin ve yavru şahin yuvaya döndü.

Böyle yata yuvarlana bir yolculukla...

(İlk kez kazık kadarken uçağa bindiğimde ben ne yapacağını bilmez halde gerginken sağda solda evinde gibi rahat olanlara, çorapları ile koridorda gezenlere hayretle bakmıştım. Şimdi benim elimde de var bir tane; evinde gibi davranan, ikaz lambalarını ve sinyallerini takip edip gerekenlere uyan, daha da rahat olmak için hostesten yastık isteyen...)
 

Gelir gelmez de bisikletle parka attık kendimizi. Evin küçük beyi daha yolda bisiklet tepesindeyim demeyip uykuya yenik düştü. Büyük bey de eve dönünce su koy verdi. Ben de gideyim yanlarına kıvrılayım bari...


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

0 Response to "Anne Şahin ve Yavru Şahin"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...