Demir:2 - Anne ve Baba:1

btw

Kış yaklaştığı için bir daha ki bahara mı kalsa diye düşünürken, ilkbahar gibi geçen günler bizi kandırdı ve bu hafta sonu bir bisiklet aldık Demir'e.

Dün bir heves attık kendimizi parka. Demir tabi ki en heveslimizdi ama gelin görün ki kaskını takmak istemedi. Binbir dil döktük, yok. Sonunda "Kaskını takmazsan bisiklet de yok, park da" dedik. Maalesef blöfümüzü gördü ve takmadı kaskı. DEMİR:1 ANNE ve BABA:0 Mecbur geri dönmek üzere düzüldük yola. Bu sefer de "O zaman yürümem arabaya kadar taşıyın beni"  diye tutturdu ve yürümeyerek oturma eylemini başlattı. Taviz yok! Ben de gayet sakin bir şekilde 20-25 metre ileride yol kenarına oturdum. Berk ise ayakta. Bisikletli geçti, yaya geçti... Gelen geçen önce Demir'e baktı sonra anası babası var mı etrafta diye bizi kontrol etti ve gülümseyerek uzaklaştı. Oğlunun ilk bisiklete binişini çekmek için fotoğraf makinesini yanına alan bana da kutumdan oturma eylemi fotoğraflamak çıktı.

eylem

Bir de oturma eyleminin başarısızlıkla sonuçlanışını ve bunun asık suratla kabulünü fotoğraflamak... DEMİR:1 ANNE ve BABA:1
basarisiz eylem

Sonuç olarak Demir yürüyerek parktan ayrıldı. Bindik arabamıza ve bir şeyler yemeye gittik. Mis gibi parkta bisiklete binme şansını tepen sıpa restoran çıkışında  otoparkta bisiklete binmek istedi. Müsait görünce tamam dedik. Lakin fazla yedik de bütün kan midemize mi toplandı bilmiyorum takması için onca savaş verdiğimiz kaskı -hem de bisikletin gidonunda asılı olmasına rağmen- başlangıçta unuttuk. Sonrasında ise tükürdüğümüzü yalayamadık. Biz mağlubiyeti kabul etti sanırken meğer sadece bizi gafil avlamak için doğru zamanı bekliyormuş . DEMİR:2 - ANNE ve BABA:1 Artık önümüzdeki maçlara bakacağız :)


Önemli Not: Müsabaka edasında çocuk yetiştirmiyoruz. Sadece latife ediyoruz.

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Demir:2 - Anne ve Baba:1"

  1. Gulcin 26 Eylül 2011 12:07
    Evrim kusura bakmayin ama soylemek zorundayim; oturma eylemi supermis :) eller arkada keyfi yrinde :) bence plani orada hazirlamis olabilir bu kucuk adam :)
  2. Evrim 26 Eylül 2011 12:14
    Ehehehe olabilir valla. Zaten bir yerde de böyle eliyle yere çizerek plan yapıyor gibi :))
  3. Itır 26 Eylül 2011 23:27
    Ah ahhh!! Otoparkta karı koca hatayı farkettiğiniz "o an" bakışmanızı gözlerimle görmüş gibi oldum! :))
  4. Nil 27 Eylül 2011 10:07
    taraf tutuyor gözükmeyeyim ama Demir'i tutuyorum:)) o vakit bir puan benden olsun:)))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...