İlk Adım - İlk Gün

Okula ilk adım...
Aşağı yukarı 20 yıl daha atacağını umduğum adımların ilki. Daha önce yarım gün kreşe gitmişti ama bu farklı. Bu okul! Bu gün de, bu adım da bu yüzden önemli

Okul büyük, o ise küçük.
Bana sorsanız hele küçücük ama okullu diyorlar işte...

Kreşi ile aynı binada olan okulunu çoktan sahiplenmişti zaten.
Hep yapmak istediği gibi bahçe kapısını arkasından kapatmak isteyerek girdi okul bahçesine.

Yine genelde olduğu gibi koşarak ve istekle ilerledi okul binasına

"Burası bebeklerin" diyerek gösterdiği kreş bölümünden, öğretmenin bütün yaz "yunus" konseptine uygun detayları elleriyle hazırlamasına şahit olduğumuz sınıfının kapısına ilerledi ve bir an önce girmek için heyecanla bekledi. Heyecanı öğretmenin de gözünden kaçmayınca "O genelde böyle heyecanlı bir tiptir" diyerek Demir ile ilgili ilk bilgiyi de paylaşmış olduk.

Oluru alır almaz daldı içeri ve eline ilk geçirdiği oyuncak ile başladı oynamaya.

Ama yeni okulunun öğleden sonra üçe kadar olduğunu idrak edince, yeni oyuncakların büyüsü geçince her an su koy verebilir diye biz yine de tetikteyiz.

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

5 Response to "İlk Adım - İlk Gün"

  1. Ayla 19 Eylül 2011 13:48
    Hayırlı olur inşallah,başarı ve mutluluklarla dolu bir eğitim hayatı olması temennisiyle
  2. elif-kayra 19 Eylül 2011 13:55
    inşallah böyle geçer,
    nazar değmesin.
  3. Sevgi 19 Eylül 2011 14:19
    nasıl da mutlu.. inşallah hep böyle istekli gider okuluna.. hayırlı, uğurlu olsun ilk adımı küçük adamın..
  4. Evrim 20 Eylül 2011 11:32
    Çok teşekkürler arkadaşlar :) umarım başladığı gibi gider tüm okul hayatı. Bu arada güncelleme de yapayım. Dün alırken iyiydi. Öğretmeni çok eğlendi, oynadı dedi. Bu gün bırakırken de sorunsuzdu :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...