Okulda İlk Eser!

Demir'i almaya okula gittiğimde elinde yukarıdaki eseri ile pişmiş kelle gibi sırıtarak yanıma geldi. Sizce neye benziyor? Çekinmeyin, çekinmeyin söyleyin...  Bir foka benzemiyor deyin! Ama, ama tam da benzemesi gereken şey buymuş yani KAKA!

Yavrumun okulda ilk eseri buruşturulmuş tuvalet kağıdı dekorlu kaka modeli!  Neyse gerçeğine bulanmış donları da tutuşturabilirlerdi elime. Buna da şükür...

Şaka bir yana bu haftanın konusu kaka ve çişmiş. Bu konu ile ilgili yaşlarına uygun detayları öğrenmişler. Sonunda maketini yaparak da taçlandırmışlar işi.  Tiye aldığıma bakmayın aslında oldukça hoşuma gitti bu çalışma. Özellikle bizim toplumumuzda tuvalet eğitiminde çok büyük hatalar yapıldığını düşündüğümü yazmıştım. Çevremde çok insan var lafını bile duymaya dayanamayan, başka yerlerde tuvalete gidemeyen, bu işi bir nevi seromoniye dönüştürmüş olan, gerektiğinden fazla hijyen arayan... Bu şekilde normalleştirilmesi ya da zaten normal olan bir şeyin anormalleşmesine izin verilmemesi güzel bence...


Eser Sahibi;

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

8 Response to "Okulda İlk Eser!"

  1. Zeynep 22 Eylül 2011 17:24
    Arda sence bu neye benziyor? Köfteyeeee :))
  2. Evrim 22 Eylül 2011 17:25
    Al işte pisboğaz :)
  3. YesiM 22 Eylül 2011 17:35
    Bi pisbogaz da benim, kek ya da kurabiye gibi bisey
    yapmislar sandim. Eglenceli bi calisma olmus :)
  4. Evrim 22 Eylül 2011 18:05
    Ya aslında hepsi doğru olabilr. Hangimiz köfteye ya da çikolatalı şekilsiz kurabiyeye benzeyen şeyler üretmedik :) Ama şu kafadan ezbere çizilen ucuk kıvrık şeyden ben hiç yapmadım açıkçası :) Ya bunlar kakaya benziyo ya da kakalar bunlara :))
  5. firarperest 22 Eylül 2011 19:00
    hahaha, ben görür görmez kakaya benzettim. Can, birisi ördeğe birisi koyuna benziyor dedi, hönk oldum :)
  6. Sevgi 23 Eylül 2011 10:36
    bende çikolatalı kurabiye sandım.. kakamış.. :)) eminim çocuklar çok eğlenmişlerdir..
  7. Evrim 23 Eylül 2011 10:36
    Can'a 10 puan 10 puan 10 puan :)) İşte hayal gücü budur! Can söyleyince ördeği ben de gördüm. Sağ cenaptakilerden üst ördeğin kafası, hafif çıkıntı gagası. Alttaki de gövde :) Koyunu çok zorlamam rağmen göremedim, üzgünüm :))
  8. Evrim 23 Eylül 2011 10:39
    Sen de mi sevgi? :) Bence bir çoğumuzun bilinçaltı biz farkında olmadan "değildir canııım" yapıyor :)) İtiraf edeyim ilk gördüğümde "oğlum ne biçim kurabiyeler yapmış kakaya benziyor" dedim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...