Bebek Evimsi

Çok özenirdim bebek evlerine, içim giderdi. Sırf bebek evini görebilmek için -benim ile benzer hislere sahip koca bir grupla beraber- aslında çok da görüşmediğim bir sınıf arkadaşımın evine bile gitmiştim. Ağzımızdan salyalarımız aka aka bakarken hem biz bir oyuncak evini yakından görmüş, dokunmuş hem de onun çocukça gururunu okşamıştık.

Azıcık ilgilenen bir çocuğum olsaydı üç yaşını zor eder mutlaka ahşabından bir bebek evi alırdım. Ama elimde arabalardan ve gezegenlerden kendini alamayan bir sıpa var. Evciliklerini bile arabalar üzerinden kuruyor. Onları konuşturuyor, dans ettiriyor, parka götürüyor... Odasından her biri bir karaktere bürünmüş arabaların konuşturulma seslerini duyuyorum. Hoşuma gidiyor! Aslında Demir'e toplumun çoğunluğu tarafından kız oyuncağı ilan edilmiş bebek, temizlik ve mutfak seti gibi oyuncaklar da alıyorum. Onlarla da oynuyor ama tercihi her zaman arabalardan yana. Kimse beni aksine inandırmaya çalışmasın içinden geliyor! Hani ilgilense de klasik bir bebek evi almakda çok zorlanırdım. Çünkü oyuncak sektörü tarafından tamamen kıza mal edilmiş bu oyuncağın her tarafı dantelli, pespembe, allı pullu olmayanını bulmak neredeyse imkansız.

Ama ben bir şey buldum! Bebek evi diyemem ama Demir'in ilgi alanı çerçevesinde evciliklerini kurabileceği bir ev buldum. Ahşap bir itfaiye istasyonu evi! İki itfaiye eri, ranzaları, dolapları, masaları, hatta bilgisayar masaları bile var. Tabi ki bir de itfaiye arabası! Çok yaklaşan üçüncü yaş günü için siparişi verdik bile.  Heyecanla bekliyorum. Umarım o da en az benim kadar heyecanlanır!

İşte bu, işte bu, bu, bu...


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Bebek Evimsi"

  1. Zeynep 21 Ekim 2011 17:41
    harika! :) benim bile oynayasım geldi :) Arda da pelus hayvanlarla kuruyor evcilik, bir anne oluyor bir baba oluyor bazen bizi bebek yapıyor bayagı evcilik yani :) arada da hayata donup benden olsa olsa baba olur deyip rol degistririyor..Hani alsam pembe panjurlu bir ev olur :)))) Olur olmasına da kendi siparişini verdi sıpa, kesinlikle tekerlekli bir hediye istiyormus mesela akulu alaba yadaa kendi giden alaba ( spacecar demek oluo bu da! ) napsak bimiyorum..:)
  2. Evrim 21 Ekim 2011 18:12
    Ne yaptiysam peluslari sokamadim hayatimiza. Kendisi peluslarla oyun kurmayi gectim uyumak icin bile yumasacik bir ayicik yerine kocaman katiris kuturus arabalari tercih ediyor. O kadar yoklar hayatimizda yani :) Evciliklerinde Demir ya baba oluyor ya da abi(!). Arabanin arkasina kendi oturuyor yanina kardesini oturtuyor!!! Etrafta kardesi olan da yok. Nereden esti bilmiyorum. Gelecek gunlerden cok korkuyrum :)

    Bu not da Arda'ya; Bu hediye talepleri icin cok yanlis bir mevsimde dogmussun be kuzu. Hem aramizda kalsin bahara annen bisiklet alalcaklarini soyledi. Dogum gununde hakkini baska alanlarda kullan derim :)
  3. Bezen Hindistan 24 Ekim 2011 16:08
    kizim icin gozume kestirdim ben de aynisini, henuz siparis vermedim ama. geldigi zaman yorumlarinizi yazarsaniz sevinirim.
    sevgiler
  4. Evrim 24 Ekim 2011 17:03
    Mutlaka paylaşacağım :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...