Bizim Evdeki Minik Fotoğrafçı

Demir'in elindeki fotoğraf makinesini İtalya'dan aldık.(Çok havalıyız canım:)) İyi ki de almışız. Aslında bir numarası yok. Turistik eşyalar satan dükkandan alınmış, içinde Roma'nın en baba yerlerinin fotoğrafları olan plastik, dandik bir oyuncak. Bazen ben fotoğraf makinesi ile dışarı çıktığımda O da bunu alıyor. Kendince önemli ve değerli gördüğü yerleri çekiyor. Mesela tren raylarını ya da yerde duran küçük bir taşı! Evde "poz ver" diyerek beni de fotoğraflıyor ara sıra.

Bizim makinemiz (Canon 7D) metal kasa olduğu için oldukça ağır. O yüzden heves etse de şimdilik eline veremiyoruz. Fakat Türkiye'ye gittiğimizde buraya gelirken emekliye ayırarak orada bıraktığımız görece çok daha hafif bir makine olan eski makinemizi (Canon 300D) ellemesine, kurcalamasına izin verdim. Semi SLR makine olduğundan öyle ekrana bak çek değil. İlla vizöre gözünü koyup görerek çekmesi lazım. Şimdi baktım da yaşına göre hiç fena değil kadrajları. Buna ucuzundan bir makine mi alsak ne? Heeey Evrim abartmaaaa!!!

İşte meşhur İtalyan (Çin :P) tasarımı makinemiz;

Dik kadraj çalışırken :)
Yatay kadaraj çalışırken
 Çektiği eserleri kontrol ederken
İşte ağzı yarı açık şapşal sanatçımız

Bunlar da Türkiye'deyken çektiği insan figürlü çalışmalarından!

Oğluna poz vereceğim diye maymun olan bir anne

Fotoğraf çeken bacak kadar sıpa görünce 
el sallamayı seçen 55-60 yaş grubu :)



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

1 Response to "Bizim Evdeki Minik Fotoğrafçı"

  1. Zeynep 13 Ekim 2011 20:12
    Maymun olan anne mi? Bana pek bi fotomodel gözüktü :)) Opuyorum ikinizi deee!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...