Yaz, Yaz Yaz Bitmez...

Son zamanlarda inanılmaz güzel bir hava vardı. Hem de Demir'in mevsimlere kafayı taktığı şu günlerde zaten karışık olan kafasını daha da karıştırmasını sağlayacak kadar. Şuna benzer diyaloglar yaşıyorduk.

Yaprakları dökülen ağacı göstererek;
-Bak anne sonbahar. İlkbahar nerede?
Sonrasında çiçekleri göstererek;
- İşte bak ilkbahar!

Çocuk da haklı. Bir kaç ağacın yapraklarının sararması dışında sonbahar klişesi olarak ne yağmur ne de rüzgar vardı. Aksine hava tanımlardan ilkbahara hatta çoğu zaman yaza benziyordu. Hepsi bir arada! O da garibim sağında solunda yazı, ilk baharı, sonbaharı aradı durdu. Anne bak sıcak, bu gün yaz. Dondurma, deniiiz...

Ama işte bu gün tam da o tanımlara uyan bir sonbahar günü yaşıyoruz. Aslında benim hiç bir itirazım yoktu havalara. Gayet memnundum çipidi çipidi terliklerle, minicik şortlarla gezmekten. Ama geldi işte...

Ben de ne yapayım, zaten yazı yaşadığım için karıştırma gereği duymadığım yaz fotoğraflarına ve videolarına bakıyorum. Şimdiden özlemle! Geçer mi koca bir kış... Yaz çocuğu olduğumdan mıdır bilmiyorum oldum olası hep sıcak ve güneşli havaları sevdim. Dökülmüş yaprakları, kar manzaralarını içinde yaşamak için değil fotoğraf olarak sevdim sadece. Hoşlandığım detaylar tabi ki var ama güneşli havalara tercih etmeme yetmeyecek kadar az. Mesela bir haftalık kayak tatilinde yaşayacağım kış hoşlukları (kestane kebap, kar topu savaşı, şömine ateşi, battaniyeye sarılıp film keyfi, uzun kış gecesi muhabbetleri vs) bana bir yıl için yeter de artar bile. Gerisi ve daha fazlası benim için çile. Ekvator'da mı yaşamalıyım ne? Tam da yerindeyim ha...

Yazın hoşuma gidenlerini anlatmaya başlayacaktım ki vazgeçtim. Ağlarım sonra...

Bu yaza ait karıştırdıklarımdan size bir video ve bir kaç resim;

Demir, mini disco'nun aktif katılım gösteren en miniği olunca çembere girme zorunluluğu yok, ortada durması serbest. Hatta koreografi ortada hep birlikte buluşup onu mıncıklama eklenmek sureti ile değiştirildi. Gülümsetiyor beni. Umarım ileride bebek sevimliliği gittiğinde de böyle her yerde kendini kabul ettirebilen bir insan olur. Şimdiki performansının yarısına sahip olsa yeter de artar bile. Zira tesis içini geçtim gittiğimiz bazı koylarda bile "Demiiiir" diye seslenenlerin çoğunu tanımıyorduk, masa masa, kucak kucak gezerken gözden kaybedip endişelenebiliyorduk. Yaz görüntülerini paylaşacakken reklama girdim sanırım. Buyurun :))



Böyle bir denizde yüzsek
 Yüzmek açıktırır ya sahilde şöyle bir beş çayı yapsak. Hatta yediğimiz keke elimizden biraz tuz bulaşsa, hatta biraz kuma bile itirazım yok :)
 Sevdiklerimizle oynaşsak
 Öğlenleri o tatlı yorgunluk çökse de kestirip, dinlensek

 Akşamları açık havada yemek yesek
 Başka bir gün başka bir yerde yesek :)

HEP YAZ VE TATİL OLSA OLMAZ MI?


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "Yaz, Yaz Yaz Bitmez..."

  1. Sevgi 4 Ekim 2011 13:32
    keşke hep tatil olsa..
  2. Nil 4 Ekim 2011 14:49
    Yaaa,kışlıkların çıkmasına az kala...Evet hep tatil olsa ama fotoğraflardaki gibi...

    Bir de kış tatili de güzelmiş,kestane kebap falan ama hep yaz olsa...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...