Anne Beni En Hızlı Ye!

Anne beni en hızlı ye! Enteresan bir cümle değil mi? En sık duyduğum cümlelerden biri bu benim. Kendini kollarıma atarak kuruyor bu cümleyi. Anlamı "Boynumdan, göbeğimden, koltuk altımdan vakumlu, sulu sulu, pürtlete pürtlete, hırpalaya hırpalaya seri bir şekilde öp beni" demek. Aslında mimarı da "Ben seni yeriiim" diyerek ona saldırmalarım. İsteği yerine gelse bile "Bir daha" ların sonu gelmiyor.  Öp diye ayakların bir biri uzatılıyor bir diğeri.   Öpmekten pürtletmekten dudaklarımın uyuştuğu oluyor. Şikayetim var mı? Tabi ki hayır! Hatta aksini yani doyasıya öpemediğim, sarılamadığım, hırpalaya hırpalaya sevemediğim bir çocuğum olduğunu düşünemiyorum bile. Annemin anlattıklarına göre ben böyle vıcık vıcıklıktan pek hoşlanmayan bir veletmişim. Bu ise bayılıyor hatta kendinden geçiyor. İyi ki böyle çünkü ben uzaktan çocuk sevemeyenlerdenim. İllaki mıncıracağım, dokunacağım, öpeceğim. Dağına göre kar verirmiş derler ya o hesap olmuş bizimkisi...

Demir zaten hep böyleydi de bunu bana bu gün yazdıran son beş gündür neredeyse 24 saat evde olmamız ve Demir'in günde en az 20 posta bu taleple kapımı çalması.

Şöyle bir resimleri taradım da Perşembenin gelişi Çarşambadan belliymiş aslında. İşte size öpen, sarılan, dokunan ve bunlar kendine yapılırken mest olan Demir...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

5 Response to "Anne Beni En Hızlı Ye!"

  1. nil 29 Aralık 2011 10:38
    Tam anlamıyla yaşadığım; mutluluk. Bu fotoğraflara bakınca mutlu olmamak elde değil. Tüm yıllarınız sevgiyle,sağlıkla birarada geçsin. Demir'in gözleri kadar güzel olsun herşey hayatınızda. Evrim, mutlu oldum ama acayip duygulandım be yaaa....
  2. Evrim 29 Aralık 2011 10:55
    Aaay içim titredi yorumunu okurken :) Sen de beni yorumun ve dileklerinle çok mutlu ettin, duygulandırdın. Berk'in bakışı ve çapkın gülüşü kadar güzel olsun hayatınız sizin de - İmza yaratıcılıktan nasibini almamış evrim :))
  3. Elif 29 Aralık 2011 11:20
    Vakumlu, sulu sulu, pürtlete pürtlete sürsün yıllarınız.
    Nice güzel senelere :)))
  4. Evrim 29 Aralık 2011 11:55
    Ne güzel dilekler alıyorum ben bu gün :)) Çok çok sağol Elif. Hepimizin...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...