Çam Ağacının İçinden Çıkan Hediye


Okulda yaptıkları bu ağaç tam bir çevreci çalışma olmuş. Gövde kağıt havlu rulosu, süsler ise renkli plastik şişe kapakları. Bu çevreci ağacı yeterince sevmişken bir de sanki geleneklere inat gibi çam ağacının altında değil rulo gövdenin içine saklanmış bir hediye olduğunu öğrendim Demir'den. Bir resim...


Ben görür görmez ne olduğunu anladım ama size anlatayım. Ortadaki başta yuvarlak yaptığını sonra maviye boyamaya çalışırken sıkılıp karaladığını düşündüm öbek güneşmiş. Etrafındakiler de güneş etrafında dönen gezegenler. Öyle ayrı gayrı yok Demir'in güneş sisteminde. Hepsi  aynı yörüngede kardeş kardeş dönüyorlar :)

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "Çam Ağacının İçinden Çıkan Hediye"

  1. Hülyanın Tunası 23 Aralık 2011 10:07
    neptun uranüs kardeştir, bunu yıkan kalleştir :)
    (tempolu okunacak)
  2. nil 23 Aralık 2011 10:39
    Güzel bir ağaç bu ya, evde ne yapsak derdinden de kurtarır kapakları saklayayım bari.

    Tempolu okuyunca güzel oluyor evet :)) yörüngeni seveyim Demir:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...