Hakkımdaki Gerçekleri Açıklıyorum ! (Revize)

Mim salgını sarmış yine blog camiasını. Biz de nasibimizi almışız. Yazalım da üzerimizde kalmasın.

Kural 1; Mimleyen kişiye teşekkür ediyoruz.

Aslında benim hakkımda 7 değil 77 gerçeği de biliyorsundur ama olsun çok teşekkürler Zeynep.

Kural 2 - Hakkımızda 7 gerçeği paylaşıyoruz

1- Aklımda olanı iyi ya da kötü söylemezsem çatlarım. Kızdıysam, bozulduysam, tavrın ya da fikrin yanlış olduğunu düşünürsem söylemeden duramam. Olayı kendi kendime sindirmeyi bekleyemem. O kötü duyguları içimde tutmanın, sindirmeyi beklemenin bana, karşımdakine ve ilişkimize zarar vereceğine, zehirleyeceğine inanırım. Hiç tartışma olmadığı halde konuşulamadığı için biten dostluklar, aşklar, ayrılıklar gördüm. Ben de bu yüzden zehirli duyguları sindirmek yerine kusarım. Gastroenterologlar da bunu tavsiye ediyor :P Bu şekilde biten bitebiliyor ama kalanlar gerçek oluyor ya da ben buna inanmak istiyorum. Ama iş hayatında kesinlikle tavsiye etmiyorum...

2- Kapris yapamam, kin tutamam. "Bu sefer kesinlikle hak etti, vazgeçmek yok!" diye kendi kendimi telkin ettiğim durumlarda bile karşımdakinin iki lafı ile yelkenleri suya indirir, hatta salya sümük ağlayabilirim.

3- Çevremdekiler iddiacı olduğumu söyler. Ama şöyle düşündüğümde hayatımda iddialaştığım insanlar bellidir. Diğer iddiacı insanlar! :)) Başı da annem çeker...

4- Sakar ve unutkanım. Şu an elimde oğlum için aldığım üzerinde sevimli dinozorlar olan bir yara bandı var. İtiraf ediyorum Demir'e aldıklarımın hepsini ben kullandım! Kendisi çok dikkatli ve asla unutkan değildir. Hatta beni bile toplar bazen (Tık)

5- Her ne kadar yanlış olduğunu bilsem de kendim ya da bir sevdiğim  için "Millet ne düşünürse düşünsün" diyemem. Hele durumun o milletin düşündüğünden bambaşka olduğunu biliyorsam gerçekten sinir olurum. Hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri iyi ya da kötü hakkımda olmadığım gibi düşünülmesidir. Ama diğer yandan da kendimi anlatma çabasına girmekten de nefret ederim. 

6- Eminim bir çoğumuza oluyordur ama hak ettiğim yerde olmadığım hissini sıkça yaşarım. "Ben var ya,  ben... Ama şans yok ki anacım..."

 Bir filozofa sormuşlar: - "Şansa inanır mısınız?" Filozof: - "Evet, yoksa diğer insanların başarılarını neyle açıklayabilirdim."

7- Rutinler beni boğar. Tekrarlayan şeylerden nefret ederim, çok çabuk sıkılırım. Çalışırken sorumluluk alanımdaki işlerden biri  her gün tekrar, tekrar yapılması gereken bir işti. Yöneticim bende ki balata sıyırma emarelerini görüp sorumluluğu benden almış bu tip işlerden hoşlanan başka bir arkadaşa vermişti. Ona da zor gelen başka bir iş bana ilaç olmuştu. Kendisini buradan saygıyla anıyorum. İşte yöneticilik budur!

Sonradan İlave; 8- Aşırı sayılabilecek bir adalet duygum var. Alın size abuk  bir örnek. Yıllar, yıllar önce iki çocuklu bir İngiliz ailenin yanında kalıyordum. Çocukların beslenme çantalarını hazırlamak ve okula bırakıp, almak benim sorumluluğumdu. Oğlanı biraz daha fazla sever, kızı ise biraz içten pazarlıklı bulurdum. Buna rağmen sandviçlerini eşit yapacağım diye anam ağlardı ama ister istemez birinin malzemesi bol olsa beslenme çantalarına koymaz tezgahta bırakırdım ki kendileri alsın. Çünkü koyarsam ya daha çok sevdiğim için oğlanın ya da suçluluk duygusundan kurtulmak için kızın çantasına koyacaktım. İkisine de gönlüm razı olmazdı. Bırakırdım ki şanslarını kendileri belirlesin :) "Ya adaleti sağlayamazsam" düşüncesi ikinci çocuk yapmamdaki en büyük engellerden biri diyeyim de siz anlayın durumun vahametini...

Şöyle bir baktım ki çevremdeki hemen herkes mimlenmiş zaten o yüzden okuyan, yazmak isteyen herkesi yazmaya davet ediyorum. Pardon mimliyorum...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

0 Response to "Hakkımdaki Gerçekleri Açıklıyorum ! (Revize)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...