Bir Çocuğun Anneannesi...

Bir çocuğun anneannesi emekli matematik öğretmeni olursa Belçika'dan gelişi henüz saatlerle hesaplanırken aralarında şu diyaloğun geçmesi çok normaldir.

Dedesinin geçmiş doğum günü için pasta kesilecektir. Demir masaya çatalları kaç tane olduğunu söyleyerek koyar. Sonrasında her bir çatal alındığında "3 kaldı, 2 kaldı" diye devam etmesi emekli öğretmenin gözünden kaçmaz ve o soru gelir.

Anneanne: Oğlum ben sana 2 araba aldım. Deden de 1 araba aldı. Kaç araban oldu?
Anne (iç ses): Eyvaah! Şimdi "hani nerede, verin" diye tutturacak!
Demir: Üüüüüç!
Anne (iç ses): Anaaa görerek yapıyordu da ilk kez kafadan yapıyor. 

------------------------------------------------------------

Bir de şöyle garip bir espri anlayışı musallat oldu. "Çiş, kaka" gibi kelimeleri komik bulurlar ya bir dönem;

İlkbahar, yaz, sonbahar, kaka!!! Ahahahahahaa....


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

1 Response to "Bir Çocuğun Anneannesi..."

  1. nil 2 Ocak 2012 14:34
    "kaka mı??? hahahaaa"

    bizim evin repliğidir. Sizin repliğe de ben hahaaaa diyorum:))

    Not:(iç sese cevaben) bir çocuğun ne zaman ne yapacağını bilemeden sürekli hade be durumlarında kalan kişiye anne denir :P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...