Nereye Baksa...


Yukarıdaki resmi zorlama bir romantiklik olsun diye koymadım. Tamam biraz daha sevimli göstermek için sephia yapmış olabilirim ama anlatmak, göstermek istediğim başka bir şey var.

Dün akşam "Annee baaak vay (Y)!" diye geldi. Hani nerede derken görmek biraz zamanımı aldı. Sizin de zamanınızı almasın diye ben nereyi kastettiğini işaretledim. Gördüğünüz üzere hizmette sınır yok! :)

Kitaplardaki harfleri rahat bıraktı artık. Şimdi böyle her yerde harfler görüyor. Geçenlerde de küçücük bedenini ayakta duran benim diz hizamda eğip "Anne bak kükük eyc(h)" demişti. Bizim ömrümüz hep böyle bir şeylere takılarak geçecek herhalde. Bir harfler, bir arabalar, bir gezegenler, sonra bir daha harfler, sonra yine gezegenler...

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

3 Response to "Nereye Baksa..."

  1. nil 18 Ocak 2012 12:12
    Ben sana dedim,zeki çok zeki:)
  2. Sevgi 18 Ocak 2012 13:17
    ya sen nesin böyle.. dahi mi olcan bizim başımıza..
  3. Evrim 18 Ocak 2012 15:32
    Gelin şuna zeka, deha demeyelim de görsel zeka sivriliği diyelim :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...