Mini Program Sağ Olsun, Çocuklar Çocuk Olsun

Son zamanlarda mottosu "kirlenmek güzeldir" beyimizin. Makinenin mini yıkama programı şimdiye kadar hiç çalışmadığı kadar çalışıyor. Ek gıdaya geçiş ve kendi kendine yemeye başlama dönemlerini saymazsak bir yetişkin kadar giyerdi kıyafetlerini. Özellikle pantolonları epey uzun giyerdi. Bez bırakma dönemi de bol sidikli olmadı. Derdimiz etrafa salması değil fazla tutması oldu hatta bu nedenle şüphelenip idrar tahlili bile yaptırdık. Yani o dönemde de çalışmadı bizim mini program. Ama şimdi teneffüsleri, öğle tatili olan bir okul çocuğu olunca işler tamamen değişti. Tam bir sokak çocuğu gibi alıyorum okuldan. Çamur içinde! Bazen boydan boya, bazen de aşağıdaki gibi sadece toto ve dizler...


Hani öyle kaydırak yada benzeri bir alet de yok okul bahçesinde sadece düm düz çim. Bir de yaptıkları minik bir inşaatın kazısından çıkan toprakları yığıp çimlendirdikleri bir tepe var. Bir keresinde paltosu da dahil çamur içinde gördüğümde nasıl becerdiğini  "Dağdan yuvarlandım" diye açıklamıştı. Yani orası benim için bir tepe ama oğlum için macera dolu bir dağ!

Öyle çok merak ediyorum ki o bahçede ipi koparılmış gibi koşturduğu hallerini. Mesela nasıl beceriyor da botlarının cırtcırtlarını ancak toplu iğne ile tek tek temizlemek zorunda kaldığım çim ile doldurabiliyor görmek istiyorum.

Ama itiraf ediyorum her gün üst baş yıkasam da, bu sene aldığımız paltonun yıkanmaktan artık cılkı çıksa da, botları temizlemek için elimden iğne düşmese de içten içe çok hoşuma gidiyor bu durum. Çocuk olmak bu! Kirlenmeden, çamurlanmadan olur mu hiç? Çıkacaksın bir tepeye ve onu bir dağ olarak hayal edeceksin belki de hayal bile etmeyeceksin öyle göreceksin! Dağdan yuvarlanarak maceradan maceraya koşacaksın ki çocuk olasın, mutlu olasın. Hatta hayali falan boş ver hiç bir şey düşünmeden sadece sebepsiz koşup bağıracaksın. Hadi yapsanıza!

Çocuklar çocuk olsun da varsın mini program her gün çalışsın...


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

4 Response to "Mini Program Sağ Olsun, Çocuklar Çocuk Olsun"

  1. Enoch Baris Opoka 9 Mart 2012 13:41
    Masallah Demir in guzelligine.Uzan zamandir takipcinizim fakat yorum birakamiyordum.Allah Demir i nazarlardan korusun.
  2. Evrim 16 Mart 2012 11:13
    Çok teşekkür ederim :))
  3. Bezen Hindistan 16 Mart 2012 15:25
    kirlenmek guzeldir hakkaten. bahceye cikip da tertemiz geri gelen cocuk disarinin hakkini tam vermemistir benim gozumde. ne kadar kir o kadar eglence:))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...